Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At starte eller købe en webshop..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Det skal siges at jeg ikke aner en pind om at lave en webshop, så derfor spørger jeg, hvis jeg skal starte en webshop, hvor meget skal jeg kunne for at "styre" den? Eller hvis jeg nu køber en webshop som er helt klar? og gerne vil tilføje flere produkter til denne webshop, er det noget som er svært og skal man være total "Computer freak" til at kunne sådan noget?

Håber på gode svar



 

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det kræver ikke de vilde computer egenskaber at styre en webshop, skal du selv lave hjemmesiden kræver det noget computerskills. 
mange ting kan man dog læse sig til på nette eller finde youtube videoer af (guides osv.)

Du skal dog regne med at det tager en del tid at få sat ordenligt op hvis du ikke har erfaring med lignende..

Webshoppen skal løbende opdateres med nye produkter og lign, det er ret så lige til når man lige har prøvet det en enkelt eller 2 gange.. 

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode svar :) 

Jeg regner dog selv med at betale en erfaren en til at lave min webshop, men det er mere det der med tilføje produkter/sætte pris på varen. Slette og tilføje nye produkter og sådan nogle ting som bekymre mig, men det er vel noget man hurtig kan sætte sig ind i eller? for jeg er slet ikke god til styre en computer overhovedet :D 

Hvad koster det ca hvis man skal betale en proffesonel til det? snakker vi 2000-4000 eller 10.000-30.000 f.eks, ved godt et afhænger af den kvalitet man vil have. 

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du svarede jo egentlig selv på dit spørgsmål, det afhænger meget af kvalitet. Der er flere her på amino der laver kanon gode webshops til billige penge, jeg ved ikke hvor meget eller hvorlit komplexitet du skal have på din shop, men vil tro du kan få lavet en webshop for omkring 5K. 

men du kan oprette en opgave på amino freelancer, så får du en masse bud på nogle der skal lave din webshop..  

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Idvertising:
men vil tro du kan få lavet en webshop for omkring 5K. 

Yeah thats true,

I wish someone had told me this before I spent 30K on my Magento webshop with dankort integration

I could just have paid a freelancer to slap up a Themeforest theme :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)