Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør/designer til nicheprodukt af Trustpilot

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:

Tak for forståelsen! Jeg kender den slags spørgsmål for godt og jeg er ikke stolt over, hvis det er sådan jeg fremstiller mig selv. Jeg måtte bare undersøge, hvad sådan et projekt kræver. Som det ser ud nu har jeg snakket privat med et par stykker og de forskellige skøn ser meget forskellige ud og har forholdsvis forskellige holdninger til sværhedsgraden af opgaver, muligvis fordi jeg ikke har defineret idéen klart og den derfor opfattes forskelligt.

Mikkel35:

Kunne sagtens være noget i den stil ja!

Alle:

Jeg har efter en del konkurrent søgen på google desværre fundet en flok iværksættere som er gået online med en idé, som arbejder med de fleste af de problematikker og behov jeg også så. 

Jeg kan ligeså godt afsløre at jeg havde planer om at arbejde med tattoobranchen, som er en af mine store interesser. Tatau.dk var desværre før mig… Øv øv. Har dog læst mig frem til de har investeret 30.000 i hjemmesiden.

Jeg ser stadig mange muligheder og ting der kan gøres bedre, men det lyder til drengene har fat i de rigtige ting, så mon ikke det er i støbeskeen. Konkurrence kan være godt, men… 

Kan i have en god weekend!

Mvh. Simon 

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)