Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping webshop med omsætning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere, her er et lille tilbud til dem der ønsker at starte indenfor webshop branchen i 2014.

Utupu.dk sælger robotstøvsugere og robotplæneklippere til danskerne, der er blevet mere populært i takt med den bedre teknologi. Webshoppen har aldrig fået det store fokus fra min side. Den har i alt omsat for 32.000 kr inkl. moms.

URL: http://utupu.dk/

Du får:

- Webshop i Prestashop (værdi 10.000 cirkus)
- Speciallavet One Page Checkout, der konverterer. (værdi 3.500)
- ePay aftale, betalt for næsten et år frem (værdi 2.388) + indløseraftalen hos Euroline med et gebyr på 1,15% pr. transaktion.
- Facebook-side til robotstøvsuger nichen med 700 likes.
- Maildatabase til nyhedsbrev på omkring 350 mails.
- Kontakt til dropshipping-forhandler
- Aktivt Affiliate-program hos Partner-ads med 787.01 på kontoen.
... det er alt jeg lige kan komme i tanke om af værdi.

Er du interesseret i at komme i gang med en webshop? Så er alt klar med denne shop.

PRIS: 25.000 kr. + moms!

Kontakt mig på christopher@crmedia.dk eller via fb, hvis du er klar på en hurtig handel.

BEMÆRK at shoppen mangler en del produkter fra leverandøren, som jeg ikke har opdateret pga. manglende fokus.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen interesserede?

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der kun de produkter i aftalen som vises i shoppen

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er mange flere. Blot mit lave engagement i shoppen, der gør antallet af produkter ikke er det højeste.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nypris: 20.000 kr.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)