Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre look i shoppen eller evt helt nyt template ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det kommet til det punkt at der skal ske noget nyt i shoppen.

Da jeg købte den for 3 år siden var den helt standard og har bare lagt vare og billeder ind.

Kan jeg bare købe et nyt template og så sætte mine vare derind???

og hvad med min kunder som er registeret ????

eller hvordan forgår det ? syntes min shop ser for kedelig ud, og ligner ikke at der er

gjort så meget ud af den . Den skal se mere professionel ud !

Jeg er åben for ide´r og håber på at få en masse hjælp

Jeg har fået en grafikker til at hjælpe med at lave flere billede af produkterne

men er det nok ??

 

se den på WWW.NET-IMPORT.DK

 

 

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Som du selv nævner, så mangler din hjemmeside et ordentlig pift.

Jeg vil faktisk anbefale at du tager kontakt en webdesigner, og får lavet en helt ny butik.

Det behøves ikke at koste det helt vilde, men det kommer selvfølgelig også an på dit budget.

Mit råd må derfor lyde: Tag kontakt til en prof webdesigner (evt. en på amino) og forhør dig om mulighederne.

Held og lykke

 

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Som Rasmus skriver, afhænger meget af dit budget. Mit forslag er, at du bibeholder din OSC butik, men får givet den en designmæssig og funktionel overhaling. Tilpasning af OSC butiker er der flere herinde der tilbyder (søg blot på oscommerce).

Jeg selv tilbyder opsætning og tilpasning af ehandelsløsninger baseret på OSCommerce, og er godt hjemme i Golden Planets system. Du er meget velkommen til at sende mig en specificering af, hvilke ændringer du ønsker foretaget, så skal jeg lave et prisoverslag.  

Da jeg fornemmer at du ikke er helt sikker på disse ændringer er du alternativt meget velkommen til at oplyse det til rådighed værende budget, så giver jeg meget gerne mit bud på en prioriteret liste over ændringer der kan klares inden for dette.

Mvh.

Thomas

Divergens | ehandel der skiller sig ud
Telefon 31650761
Mail info@divergens.dk

E-købmand af guds nåde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)