Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandører i Danmark!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg er en ung pige på 20 år.
Jeg har en side inde på Facebook med ting jeg sælger igennem leverandører i Kina.
Men jeg syntes det er lidt irriterende at det tager mellem 15-36 dage før det kommer her hjem, plus at det skal igennem tolden osv.
Så jeg kunne egentlig godt tænke mig en/nogen leverandør(er) i Danmark.
Jeg er faktisk åben for en masse ting.

De ting jeg har på min side er bl.a:
Mobil covers (iPhone, Samsung, LG osv.),
Tøj (Dame/herrer/børn/babyer, men er ikke så vild med at købe tøj fra Kina, da jeg mener det nok er småt i str.),
Sko (heller ikke så vild med det, pga. str.),
Cover til tablets & iPad,
Ure,
Punge,
Solbriller (er ikke sikker på kvaliteten og om det er ægte mærkevarer),
Smykker (tror dog ikke det er ægte)
Tasker (er ikke sikker på kvaliteten og om det er ægte mærkevarer).

Så som I kan se, er jeg ret usikker på de ting jeg sælger, om det overhovedet er god kvalitet noget af det.
Jeg har skam mulighed for at sælge mange andre ting også fra mine kinesiske leverandører.
Men jeg vil bare gerne have fat i nogle her fra DK.
Både så mine kunder ikke skal vente særlig længe på at få deres varer, og så det evt. ikke er så dyrt i forsendelse som det jo koster fra Kina i tolden til Danmark (160 kr)

Så er der nogen der kunne have interesse for at kontakte mig med noget de kunne hjælpe mig med så er jeg til at træffe på: saelger@albertesunivers.dk eller her inde i kommentarerne (så skal jeg nok prøve at huske at tjekke begge steder dagligt)

På forhånd tak.

Mvh. Alberte Avlastenok :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har Kina ikke det bedste ry for at have originale varer på, (som du nævner), tasker, smykker og solbriller. Dertil skal det siges at det er ulovligt at sælge kopivarer i Danmark, blot til Info, da du kan risikerere at det bliver stoppe i tolden, undersøgt af producent som så derfra udsteder en bøde i værste fald.

Jeg kan godt være behjælpelig som leverandør, men ikke på noget af det du beskriver. Jeg har med parfume at gøre.

Du kan skrive, hvis det har interesse :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan hjælpe med tøj fra "TapouT".

Vi kan også hjælpe med at opspore leverandører til dig inden for EU som vil gøre din leveringstid korter og har et netværk af andre leverandører i forskellige brancher her hjem i DK.

Du kan sende en mail på Eric@yourtradeagent.com

Mvh

Eric

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Jeps, det er jeg klar over, det har mine forældre også fortalt mig (ang. kopivarer).
Det sælger jeg heller ikke.
Da jeg er bange for at få bøde som du jo skriver ;)

Det lyder alle tiders med de parfumer.. Er det kendte og ægte mærker eller helt nye der ikke er nogen der kender?? :)
Kunne nemlig godt være interesseret :)
Men tænker om det er sådan så jeg skal købe det hjem inden jeg sætter noget til salg, eller om det er noget jeg kan få tilsendt billeder af så jegved om det har interesse hos nogen?? :)

Mvh. Alberte Avlastenok. :)

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric.
Tusind tak, jeg har sendt dig en mail ;)

Mvh. Alberte Avlastenok. :)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Du skal også være opmærksom på, at selvom det ikke er en kopi af et produkt, så hvis det ligner et mærkevare, kan det også give en masse bøvl. Kan ikke huske det præcise tal, men det skal være x-antal % lavet om ift original produkt. (mener det er 15%)

Jeg forhandler ægte parfumer og kan også skaffe diverse cremer og endvidere hvis det kunne have yderligere interesse. Som udgangspunkt kan jeg få de store mærker dog kan det svinge fra dag til dag med alger fra leverandør, men ikke det helt store problem.

Ift indkøb om du skal købe hjem eller søge interesse i dit netværk er jo noget vi kan aftale hvordan og hvorledes, så det passer begge parter.

Du kan fange mig her: mark@parfume-s.dk eller på 50 46 86 00

Mvh Mark

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Jeg kontakter dig lige ;)

Mvh. Alberte Avlastenok :)

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alberte93

Jeg har sendt dig en besked :)

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, jeg vil lige høre om noget, nu har jeg nemlig valgt at droppe leverandørerne i Kina, og vil så derfor høre om der er nogen danske leverandører, der har disse ting:

Tøj (til damer, herre, børn (piger og drenge), babyer (piger og drenge) ) (ægte mærker og ikke tog fra udlandet).
Sko (danske størrelser, som dem vi køber i butikkerne).
Make-up. (både æsker og løse ting... Alt)
Covers til telefoner og tablets (alle slags, og alle farver)
Elektronik (tablets, iPads, pc'er og alt mulig andet elektronik på dansk)
Tasker (alle slags tasker og ægte mærker)
Acessories (punge, solbriller, smykker (øreringe, ringe, armbånd, halskæder, sæt osv), ure osv. osv.)
Neglelakker (ægte mærker og ikke for gamle neglelakker),

Der er et lille udvalg her og jeg er åben for andre ting også hvis det er det jeg bliver kontaktet med :)
Håber jeg høre fra nogen (mange) :)
I skal selvfølgelig være opmærksomme på at det jeg søger er ting der er billigere end i butikkerne, så det kan betale sig for mine kunder at handle hos mig. :)

Mvh. Alberte Avlastenok

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj halløj igen igen.
Tænkte om der ikke også er nogle leverandører her i DK der har wallstickers?? Det kunne jeg også godt tænke mig at kunne sælge i min shop :)
Håber der er nogen der har det?? :)
Selvfølgelig søger jeg stadig alt det andet (OG TØJ) :D

Mvh. Alberte Avlastenok.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)