Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste gratis/billigste betalings metode til webshop? (Dankort)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle gratis måder at accepter Dankort i sin webshop på?

Eller hvad ville i anbefale som ikke koster alverdn? :) 

Håber på nogle svar da jeg leget med tanken om at starte webshop men stadig har mange spørgsmål :D 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

NETS skal under alle omstændigheder have penge for at du kan få lov til at tage imod dankort. Samtidigt har jeg heller ikke nogen erfaringer med nogen der stiller en gratis service til rådighed for at kunne trække pengene med både den sikkerhed & godkendelse det kræver. Gebyr til NETS kan du ikke shoppe rundt efter da NETS er de eneste du kan få Dankort igennem så den udgift vil altid være den samme. Med hensyn til services har jeg altid brugt epay men det tror jeg så heller ikke er det billigste.

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan i hvert fald slippe for indløsningsaftale og STADIGVÆK kunne tage dankort og andre intl. betalingskort hvis du bruger Ewire. Det er naturligvis ikke gratis (der er et beskedent oprettelsesgebyr + et par kroners gebyr for hver transaktion - men trods alt mere professionelt end Paypal - og du slipper for indløsningsaftale som også koster penge og gebyrer :)

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver aldrig gratis at få dankort betaling, nets skal nok sørge for du betaler mange penge til dem, men læs selv mere på epay.dk og nets hjemmeside

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Paymill - og det er vi glade for. Der kommer Dankort senere på året ifølge dem.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag evt. et kig på Ewire - det er en fin måde at modtage dankort på, til en yderst fornuftig pris og deres gateway virker med de fleste shopsystemer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter selv Ewire indtil videre og det kostede kr. 395 i oprettelse med den aftale jeg kører med - det er okay og fungerer upåklageligt og deres serviceniveau er helt i top. Desværre er det ikke helt ideelt medmindre du kan levere varerne indenfor kort tid, da pengene bliver trukket fra kundernes konto med det samme... Af den grund afventer jeg selv aftale hos Nets, men som de fleste ved, så tager det ofte en krig at få gennemført...

Men kan klart anbefale at starte ud med Ewire selvom det ikke er helt gratis eller billigt

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Aug 07
Indlæg ialt: 63
Fra  KB Care Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også muligheden for at bruge Mobilepay - det er dog ikke muligt med dankort (endnu?) Men det koster ganske gratis ;-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

katbeyer:

Der er også muligheden for at bruge Mobilepay - det er dog ikke muligt med dankort (endnu?) Men det koster ganske gratis ;-)

Der findes da så vidt jeg ved ikke en erhvervsversion af Mobilepay?

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Ewire og det virker super og koster næsten ingen penge. Dog tager de ret store gebyrer på transaktioner, men overordnet er dte meget billige end NETS.

Allan Hansen:
Desværre er det ikke helt ideelt medmindre du kan levere varerne indenfor kort tid, da pengene bliver trukket fra kundernes konto med det samme

Sådan er det ikke ved mig, der kan jeg selv gå ind og hæve pengene til min ewire konto, når jeg har afsendt ordren. 

Mvh Marc

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)