Måske for bredt et spørgsmål - men kom frisk ? |
Jeg får 35.000 kr. + moms og transport.
Martin
Måske for bredt et spørgsmål - men kom frisk ? |
Jeg får 35.000 kr. + moms og transport. Martin
|
Havde forestillet mig det lå i det leje - hvordan opsøger du dine kunder ? sVAR GERNE pm hvis ikke du ønsker at udstille yderligere herover :) |
Jeg opsøger dem ikke længere, de opsøger mig. Men det har taget 10 år vil jeg tro. Martin
|
Det var en god ekstra oplysning, for jeg ser en del iværksættere, som ligefrem tror, at de kan få honorar for at komme i et mindre forum og fortælle om deres egen forretning... Det er da tit en superchance at få lov til at komme og fortælle noget om sin interesse - eller endda sin virksomhed i bredere forstand. De fleste af os er fint tilfredse med en god flaske rødvin eller en æske god chokolade. Men det er selvfølgelig klart, at nogle har så interessant et foredrag og så gode budskaber, at det er helt på sin plads med et - endog stort - honorar. |
Interessant, Birte. Som jeg ser det, er det regel nummer 1 for enhver formidler, at man skal levere noget, der har værdi for lytteren eller læseren.Det gælder da i særdeleshed, hvis man forventer betaling - men også når man gør noget gratis. Jeg synes, der er alt for mange, der bruger deres Facebookgruppe, nyhedsbrev osv. til at tale om sig selv og prale af egne bedrifter, uden at det har værdi for andre. Selvfølgelig kan man prale - sommetider skal man prale - men hvis man fx har fået folks mailadresse, fordi de forventer nyttige råd i indbakken, så gør det ikke noget, at der står noget af værdi for læseren PÅ linjen, mens praleriet ligger MELLEM linjerne - synes jeg. ;) |
Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper