Hej Lucas,
Jeg bliver lige nødt til at "bumpe" din tråd her, da jeg tilfældigt er faldet over den. Jeg må sige, at jeg er imponeret over, hvor meget du allerede kan taget din alder i betragtning.
Jeg kan godt lide, at din side er simpel, og direkte. Der er ikke meget fyld – kun det, der betyder noget. Helt grundlæggende, synes jeg, at du har en rigtig veludviklet æstetisk sans og din hjemmeside er rigtig fint udført.
At ens hjemmeside er optimeret til alle enheder kan vi hurtigt blive enige om er vigtigt. Der er dog stadig lidt arbejde før siden virker optimalt på smartphones. Et langt stykke ad vejen fungerer det ganske fint, men du bliver nødt til at justere dine banner-billeder og tekster, når siden når under en vis bredde – ellers ender du ud med en ringere oplevelse for smartphone-brugerne. Du skal definere nogle break-points, hvor dit indhold bliver re-arrangeret, så dine billeder og tekster stadig fremstår tydeligt.
Når siden når sin max-width bliver mange af tekststykkerne også lidt for lange. Den optimale linje-længde til læsning på skærm er omkring 70 tegn. På din service side f.eks. når linje-længden op på over 100 tegn. Hvad med at dele siden op i to kolonner på desktop-udgaven?
Hvis vi skal være vildt nørdet, så vil jeg anbefale dig, at droppe Skeleton som framework. I virkeligheden er din hjemmeside ikke responsive - den er adaptive. Dvs. at den kun "skrumper", når den når en bestemt bredde. Næste gang du skal designe en side, så brug et framework (eller lav dit eget), der er designet ud fra "mobile first"-princippet. Det giver en række fordele, som vil gøre den hjemmeside både mere brugervenlig og hurtigere. Jeg har faktisk skrevet en artikel om mobile first, som du med fordel kan læse.
Mht. teksten på din hjemmeside, synes jeg, du skal have større tro på egne evner. Det virker som om du prøver at underspille dig selv lidt ifht. din alder og erfaring. Du skal ikke lyve, men fyr op for selvtilliden - du har noget at have den i :).
Jeg håber du kan bruge min feedback konstruktivt, og hvis du har nogle spørgsmål, så må du endelig sige til!