Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man oprette denne virksomhed uden hjælp fra advokat?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino (-:

Jeg vil lige præsentere min problemstilling: 

Jeg vil gerne etablere én virksomhed med selskabsformen 'Iværksætterselskab' og på længere sigt gerne etablere flere virksomheder unden dette samme selskab - altså datterselskaber til et holdingselskab. I første omgang skal holdingselskabet kun eje dette ene ét datterselskab. Holdingselskabet skal oprettes (uden at have andre aktiviteter end at eje datterselskabet) og under dette Holding-selskab vil jeg så oprette en virksomhed, med f.eks. navnet NyWebshop IVS. Jeg har tænkt mig, at oprette både holding- og datterselskab som et "Iværksætterselskab"

Kan jeg oprette dette selv eller vil du anbefale mig få hjælpe til oprettelsen? 

De bedste hilsner 
Mikkel Hansen 

 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for hjælp fra en revisor, jurist eller måske en advokat? Så klik her og få 3 gode og uforpligtende tilbud fra Ageras. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du føler dig stensikker på at kunne udfylde vedtæger osv korrekt så både kan og må du selv oprette, men fejl ved betyde forsinkelse og problemer, og det er jo ikke dyrt at få oprettet, jeg ser priser på ca 1000 kr ex moms og rabat på 2 selskaber hvis det ene er holding

Læs gerne lige denne om IVS  

Husk på at der er pligter ved hvert selskab så jo flere selskaber, jo flere pligter og omkostninger, så holding kan være klogt, men lav ikke ting mere komplicerede end nødvendigt er

God vind med det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)