Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV 2 nyt program om iværksætter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige set de første reklamer på TV 2 om deres nye program

 
ALT PÅ SPIL
 
Kun se det kommer til at handle om et feriecenter, jordbærplanter, og noget om reklamer af en art.
 
det bliver spændende at følge det første afsnit om de viser problemstillingen for de danske iværksætter eller om det hele ende i en ny ligegyldig SMS runde.

Venligst

René Buch

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
hvornår kommer det?
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Serien har kørt før, og det er mere portrætudsendelser end stem-dem-hjem programmer som Springet endte med at blive. Alt på spil var faktisk en OK serie sidst den blev vist, så vidt jeg husker.

mvh Carsten
 
 
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg husker svagt noget med den titel - men har nok tænkt på den afstemning der er her på Amino hvor det ord valg også bliver brugt.

 
Til Briian
 
Det har de endnu ikke afsløret ....den ligger under .....kommer snart på TV 2

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har kørt før... men Carsten ved du om det er nye firmaer og personer, eller genudsendelse??

Og ja, sidst var det faktisk en række gode portrætter...
 
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, man må bare håbe på, at TV2 dropper at lave flere af de der "stemdemhjemviikkeknahuske" iværksætterprogrammer, for det var desværre en ynkelig måde at ødelægge et ellers udmærket koncept på.
 
Det er okay, at mutter kan stemme på favoritsangen til Melod Grand Prix - men hun skal helst ikke have indflydelse på, hvilken iværksætter som har det mest gennemtænkte koncept. Jeg bliver jo heller ikke indkaldt som dommer i Malko-konkurrencen

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/25/2006 8:08:51 PM Forfatter: Matt K. Baldersø

Den har kørt før... men Carsten ved du om det er nye firmaer og personer, eller genudsendelse??

Og ja, sidst var det faktisk en række gode portrætter...

Jeg har kun set en 30 sek. teaser på TV2, men så vidt jeg kunne forstå, var det nye virksomheder og nye historier.
 
mvh Carsten
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

det er lige den samme jeg har set men ville såment bare give oplysningen ud til Amino-folket således at vi alle måske kan lære noget af deres sucess eller modsatte.

Jeg håber inderligt at der bliver set på problemerne med at finde kapital til deres projekter for jeg føler der er stor mangel på vinden på dette område.

Venligst

René Buch

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, korntrold, jeg har også indtryk af at mange iværksættere kæmper med finansiering, men det er der sjældent fokus på i diverse udsendelser. TV holdet hopper som regel ombord når pengene er sikret og "forbrugsfesten" er gået i gang...

mvh Carsten
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Carsten

Jeg holder nu på, at det på den ene sider er godt der skal kæmpes bravt for at finde iværsætterkapital, særligt når der er tale om beløb på, halve eller hele millioner og endda for nogen adskillige millioner.
 
Den kamp iværksætteren må gennem for, at finde kapitalen trækker godt nok tænder ud på langt de fleste, hvis det er til projekter der ikke lige kan klares med en kassekredit på 250.000,00 kroner.
 
Dette er ikke grundlaget for jeg har lagt mit erotiske projekt i skuffen igen, jeg er til enhver tid klar til at tage kampen op om tilgang af kapital. Min begrundelse for at lægge det omtalte projekt på køl igen, er den enorme modstand (gammeldags holdninger) jeg har mødt på min vej, for at få tilført kapital til projektet.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)