Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær ærlig!!!

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi vil være meget taknemmelig for Jeres ærlige feedback vedr. vores nylancerede webshop med smart modetilbehør til piger.

Vi lancerer også en helt ny prisstruktur/rabatordning, som vi også vil være taknemmelig for at få noget feedback på.

Håber på rigtig meget feedback.

 www.prettyacc.dk

 På forhånd mange tak.

I. C. 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske pæn webshop, dog virker den ikke helt optimalt i firefox og safari, da grafikken bliver placeret oveni hinanden. det skal du lige have fixet ellers en fin webshop med hensyn til design. 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes den er super fed... og ser ud til at virke i Opera uden problemer :) Well - en ting, jeg ville give dine overskrifter ude i vesntre side (indkøbskurv, produkter, etc) samme look som dine overskrifter til højre for logoet (forside, kurv etc).. De er lige små nok, dem der ligger der nu. Det er lidt svært at læse .... og selvom du bruger en font med serif, så kan man overleve med det - så længe det er begrænset til fx dine overskrifter. For resten ... så ville jeg nok bare smide den lille grå firkant du har liggende under de forskellige kreditkort ud.... de kunne godt hænge der uden en bund. Hendes ben hænger jo fint der ;) Rigtig flot site...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar. Vil du prøve at chekke igen, da det skulle være rettet. Vil du vende tilbage med svar?

 Tak.

www.prettyacc.dk

I.C.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Også mange tak til dig Emil for din konstruktive kritik. Hvad har du ellers af gode ideer til promovering af www.prettyacc.dk ?

Mvh

 IC

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fashiontrade:

Mange tak for dit svar. Vil du prøve at chekke igen, da det skulle være rettet. Vil du vende tilbage med svar?

 Tak.

www.prettyacc.dk

I.C.

Det ser fint ud nu!
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Martin M. Hvad er shopidex.dk ?

Mvh

 IC.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld shoppingindex.dk!

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen kritik herfra, men hvis du vil ud med det, vil jeg gerne vide hvem der har lavet designet?

Det minder i øvrigt om noget jeg har set før, men jeg kan dog ikke huske hvor. (Det er ikke derfor jeg gerne vil vide hvem der har lavet designet) 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

flot shop,

der er noget galt med priserne på oversigtsiden - den tager den samme pris fra et produkt, på alle de øvrige produkter

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)