Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær ærlig!!!

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par bemærkningerer:

Noget af det første, jeg leder efter, inden jeg selv handler i en eButik, er fragtprisstrukturen. Det kan jeg ikke umiddelbart se noget om på din side (måske mig, der er blind). Jeg måtte komme noget i kurven for at finde det, og så har du endda mulighed for gratis fragt. Frem og reklamere med det.

Dernæst syntes jeg, du mangler meget bedre beskrivelser af din varer/evt. flere fotos, så man kan se ned i en taske, med hensyn til hvor mange rum osv.. Materialer er enten ikke beskrevet, eller der står f.eks. p.u. - jeg aner ikke, hvad den forkortelse står for. Du vil spare dig selv for mange forespørgsler, hvis du beskriver mere fyldigt, samtidig med, det ser mere troværdigt ud.

Prisstrukturen, skal da bestemt nok lokke til at placere store ordrer - eller i hvert tilfælde købe mange ting. Men, jeg undrer mig over, om du vil kunne leve af at give så store rabatter. Som der er flere tråde her på Amino, der omhandler, så er det jo ikke billigere at drive en netbutik. Så selv om jeg godt ved, at tilbehør i almindelig detailhandel er et højavanceprodukt, så kan jeg alligevel ikke få det til at hænge sammen, hvis dine varer ellers er nye, og dine vejlende priser holder. Du skal jo også holde udsalg en gang for at komme af med de sidste rester.

Dernæst på forsiden står dit navn, men under kontakt kun .dk navnet, og der er også noget nævnt med flere byer. Jeg vil altså gerne personligt vide, helt præcis hvem, jeg f.eks. køber et ur af, som der er garanti på.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

1000 tak for kritikken. Jeg er faktisk enig i alle dine punkter.

Vedr. prisstrukturen, så holder priserne. Vi importerer selv varerne, så alle mellemled er sprunget over. - men det kræver jo lidt mængder og lagerplads.

 Mvh

 IC

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IC

 - håber ikke jeg var for negativ, for jeg kom jo næsten udelukkende med det negative, men resten var jo også rost Wink

Det glæder mig, at du har styr på det med kalkulationerne, men som "gammel" økonomi-pige, ser jeg desværre alt for tit, at nystartede tror, man kan leve af næsten at forære tingene væk, og at de overraskes gang på gang over alle de omkostninger, der trods alt er ved at drive forrretning. Så rådet var altså kærligt ment.

Jeg tror stadig denne gamle regel gælder: Det tager 2 sekunder at sænke en pris, men 2 år at få den op igen.

Du må have held og lykke med forretningen, og det kan bestemt ikke udelukkes, at jeg vender forbi og handler en gang.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Nej, det er helt fint med kritik. Det er jo på den måde man bliver optimeret. Hvis man altid tror man ved bedst, udvikler man sig jo ikke.

 Mvh

IC.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

"Og ja - rabatten gælder hele købet." - ville lyde mere imødekommende med: Rabatten gælder naturligvis hele beløbet

UPS - mente selvfølgelig: Rabatten gælder naturligvis hele købet. Eller: Og rabatten gælder selvfølgelig hele købet.

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da meget pænt ud.

Jeg kan dog ikke forstå jeres rabat struktur. Hvorfor er den ikke blot 10 pct, 20 pct, 30 pct, 40 pct også 50 pct. Det er: 

  • Det er lettere at læse
  • Lettere at forstå L
  • ettere at blive grådig på - Så skal man op på 5 stk. Nr 5 er jo halv pris
  • I kommer til at tjene mere Big Smile

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Morten,

 Mange tak for kritik. Jeg er enig i, at priserne bliver nemmere at gennemskue for kunden ved en mere logisk prisstruktur. Jeg synes også den skal rettes.

Mvh

IC.

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Piger i jeres målgruppe kan ikke procentregning, det er der faktisk stort set ingen der kan i hovedet. I bliver derfor nød til at vise med et eksempel hvad jeres rabat struktur betyder. Du har nævnt at rabatten gælder hele indkøbet. Det giver følgende eksempel:

  1. Ting 1 koster 200 kr og der skal betales 170 kr. Spar 30 kr nu og 90 kr (45 pct) når du køber den næste ting !.
  2. Ting 2 koster 200 kr og der skal i alt betales 280 kr. Spar 120 kr nu og 120 kr (60 pct) når du køber den næste ting
  3. Ting 3 koster 200 kr og der skal i alt betales 360 kr. Spar 240 kr nu og 120 kr (60 pct) når du køber den næste ting
  4. Ting 4 koster 200 kr og der skal i alt betales 440 kr. Spar 360 kr og spar 140 kr (70 pct) mere når du køber den næste ting.
  5. Ting 5 koster 200 kr og der skal i alt betales 500 kr. Spar 500 kr og spar 100 kr (50 pct) mere når du køber den næste ting.

Det er med den struktur i køre i dag. Dine rabatter er faktisk på 45, 60, 60, 70 og 50 pct. Det skal da frem i lyset. (Disse rabatter skyldes naturligvis at du mener at rabatten skal være på hele beløbet)

Hvis I bruger 10, 20, 30, 40 og 50 pct får i: 

  1. Ting 1 koster 200 kr og der skal betales 180 kr. Spar 20 kr nu og 60 kr (30 pct) når du køber den næste ting !.
  2. Ting 2 koster 200 kr og der skal i alt betales 320 kr. Spar 80 kr nu og 100 kr (50 pct) når du køber den næste ting
  3. Ting 3 koster 200 kr og der skal i alt betales 420 kr. Spar 180 kr nu og 140 kr (70 pct) når du køber den næste ting
  4. Ting 4 koster 200 kr og der skal i alt betales 480 kr. Spar 320 kr og spar 180 kr (90 pct) når du køber den næste ting.
  5. Ting 5 koster 200 kr og der skal i alt betales 500 kr. Spar 500 kr og spar 100 kr (50 pct) når du køber den næste ting.

Dine reelle rabatter på de ekstra køb er faktisk 30, 50, 70 og 90 pct !!, det skal da frem i lyset Yes.

Personligt mener jeg at du må lave en lille visning, der hele tiden viser hvor meget den faktiske rabat er på næste køb. Både i procent og i kr og øre ud fra nogle eksempler.

 

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)