Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Andreas Jensen og jeg har lige åbnet majesticstyle.dk hvor jeg sælger butterflies, slips og lommeklude.

Jeg vil derfor gerne hører jeres ris og ros, faktisk er alt feedback velkommen. Kommenter gerne på SEO, udseende, tekst osv.

Som tak for hjælpen giver jeg gratis fragt til alle aminoer, bare skriv amino i kommentar feltet på kurv siden.

http://majesticstyle.dk

MVH Andreas Jensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin start. Ganske simpelt, hvilket jeg godt kan lide. :)

Måske du skulle skjule nogle af de kategorier, der endnu ikke er produkter i?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, har nu skjult de omtalte kategorier.

MVH Andreas Jensen

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Simpel og overskuelig, næsten lidt for neutral til min smag. Det vil være en rigtig god ide, hvis du får læst korrektur og rettet stavefejl på din side.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du anbefale flere farver, eller hvordan vil du komme væk fra det neutrale?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtager meget gerne mange flere input, jeg er meget taknemmelig for dem der allerede er kommet.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du

Jeg kan dårligt læse prisen på dine vare, kan man ikke fremhæve dem lidt mere? :-)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan man selfølgelig og det har jeg også gjort, dog kun i form af en mørkere farve. Tak for det, man stirrer sig blind på sådan noget, hvis man har kigget på den samme side i for lang tid.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er nu blevet opdateret med ny slider og flere produkter. Jeg søger selvfølgelig endnu mere feedback, og vil samtidig sige mange tak for alle de kommentarer jeg allerede har fået.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en fin start du har haft dig. Jeg har dog lige et par ting; Noget af teksten virker generelt ikke specielt professionelt og bør lige læses igennem en ekstra gang. Teksterne kan ligeledes laves bedre seo mæssigt såvel som give bedre indhold for forbrugeren. Derudover er alle billederne ikke lige gode, lyset på billederne er forskellige og kvaliteten af disse er ikke altid vældig god. 

Derudover synes jeg blog ideen er ganske fin, men det kæmpe butterfly billede på denne side, ødelægger det stilrene og klassiske look for mig. 

Derudover kunne man med fordel indsætte, at når man trykker en vare ind i kurven, at man så kan fortsætte køb, istedet for at gå direkte til kurven. Dette kan muligvis gøre, at forbrugerne nøjes med 1 butterfly istedet for 2. Og det ønsker du naturligvis ikke :)

Til sidst synes jeg sammensætningen af butterflys, slips og så iphone covers virker en smule underlig. Dette skyldes måske, at det er de eneste to kategorier du har lige nu. Med tiden med flere produkter kan det være det kommer til at spille bedre sammen. Lige nu synes jeg dog ikke helt det fungerer, og virker lidt som "Jeg sælger lige de vare jeg kan skaffe". :)

Håber du kan bruge noget af det, synes som sagt det er en ganske fin start og ideen er fin og ønsker dig alt held og lykke. Dette var blot lidt punkter du kunne vælge at kigge nærmere på eller lade være, det er op til dig. :)

Mvh Simon

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)