Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har brug for din mening .....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi har netop givet vores net-shop en kraftig "make-over" - og kunne derfor rigtig godt tænke os noget ris og ros fra jer. Så kig ind på www.corner-shop.dk - og giv din mening til kende.

 

På forhånd mange tak ! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tillykke med det nye "make-over", som ser rigtig flot ud på min skærm!

Specielt placeringerne er rigtig godt lavet. Det er ikke tit jeg ser logoet til højre, i stedet for venstre.

Nyhedsbrevet ser super spændene ud, og det er rigtig godt at man kun behøves skrive navn + mail. Desværre savner jeg lidt information omkring hvor tit det kommer ud, hvad der indgår i det osv.

 Shoppen virker meget troværdig. Både på grund af de indbydende farver, men også teksterne udstråler seriøsitet. Jeg er ikke på noget som helst tidspunkt bange for at placere min penge hos jer.

Alt i alt er det super godt arbejde, og jeg tror og håber det bliver en stor succes!

Held og lykke fremover! 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helmig,

Yep - super flot site - tillykke!

Det eneste jeg vil kommentere er forsidebilledet. Jeg tænker om billedet kan være lavere og dermed kan dine tilbud komme højere på siden! Men fjern ikke den fede effekt med billedet!

Hov en anden ting. Jeg ville ikke skrive "nye butik" bla bla bla. Jeg kunne godt selv tænke...hmm nye. Ok, så venter jeg lige til de er kommet i gang. I stedet ville jeg signalere, at shoppen er 100% oppe at ringe og bare spiller max!

Pøj pøj

Med venlig hilsen
Mikkel
Download af praktiske Lean-værktøjer

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Tak for dine rosende ord. Det med nyhedsbrevet vil vi tage til efterretning. 

 

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel !

Tak for de rosende ord. Har allerede fjernet "nye butik" - kan godt se, at det måske har en forkert effekt. Det med billedets størrelse vil vi arbejde på. 

 

Med venlig hilsen

"Helmig" 

 

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side!

Overskuelig layout, gode menu'er, og blide farver. Shoppen er hvor den skal være!
Nu er det jo bare tid til at fange kunder . Jeg kan se i er rimlig høje på Google, men måske ville nogle AdWords også være en god ide. Derudover er det super nemt at udvide med flere mærker og tøjartikler, når jeres side fungere så godt som den gør. Dette kan du eventuelt gøre gennem feedback fra jeres kunder, omkring hvad de gerne ville se på siden.

Held og lykke fremover!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)