Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo for 375 kr. 100% Tilfredshedsgaranti

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Hej Aminoer

Jeg har hvad jeg tænker er et kanon godt tilbud til jer. Jeg har netop i dag smidt hjemmesiden www.getlogo.dk online. Hvor jeg sælger unikke logoer for 500 kr. stk. Da siden er helt ny mangler jeg stadig lidt referencer så derfor vil jeg gerne tilbyde alle Aminoer at få 25% rabat her i januar. Det eneste i skal gøre er i kommentar feltet at skrive at i kommer fra amino også sørger jeg for den ordre bekæftigelse i får ud er med 25% rabat til gengæld kan det godt være. Derudover yder jeg også 100% tilfredsgaranti så skulle i mod forventning ikke være tilfredse med jeres logoer får i hver en krone tilbage så længe ikke benytter logoet.

Derudover vil jeg også rigtig gerne have feedback. Har før fået lidt herinde fra hvor jeg har taget noget til mig og ladet andet ligge. Men alt ris/ros sættes der pris på.

De bedste hilsner

Philip

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige som en hurtig sidebemærkning da jeg har fået det samme spørgsmål flere gange. Rabatten gælder både grundpakken til normal prisen 500,00 kr., men også hvis man vælger at smide et eller flere tilkøb oveni. Så det er 25% af den totale pris ligegyldigt hvad den ender på. :)

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Headcovers.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Milkwood

Har selv gået med ideén om præcis det sammen. Måske der kunne være et muligt samarbejde? Jeg har sendt en mail til jer, og vedhæftet noget af det jeg har lavet.

Mvh

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har ikke modtaget din mail, hvis det er så send den direkte til pb@getlogo.dk, forresten kan faktisk se at du uden at vide det har været en af mine første kunder. :) Men det var inden at getlogo.dk var oppe og køre og da du handlede med mig direkte.

De bedste hilsner

Philip

Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver i også andet end logo. fx. bannere visitkort osv?

Mvh. Simon

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skriv til mig på mecci@live.dk ville gerne have et et tilbud på et logo, ellers fed side.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flotte loger´er du har fået lavet dig :D

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om du kun har lagt nogle få stykker ud på din side, så tager jeg sku hatten af, de ser ret godt ud :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lavet vi også gerne, har bare ingen formular til det. Så send en mail til pb@getlogo.dk så slår vi et godt tilbud sammen til dig samtidig vil være super konkurrence dygtigt på prisen og kvaliteten.

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de pæne ord, der er sendt en mail afsted. :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)