Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B - Netshop med download af filer - Sælger det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er!

Jeg åbnede for 3 uger siden en netshop med salg af Lean-værktøjer til virksomheder. Der findes meget få Lean-netshops i Danmark og denne er fortsat den eneste med omgående download af de købte filer.

Se shoppen FlexInfoNet.com

Sælger det? Forsiden er "skrabet" efter anvisning fra vores designer. Men jeg har meget lyst til at lægge et par "vare-links" på forsiden. Omvendt er det ikke en butik for slutbrugerne, men en "mere seriøs" butik til virksomheder...

Er siden overskuelig - links, billeder, nyhedsblok mm.?

Jeg har overvejet at ændre prisstrukturen så alle varer (filer) koster 100 kr. stykket - i stedet for 89 kr. for præsentationer og 129 for regneark. PDF-filer vil så være til ½-pris - 50 kr.
Vil det virke "sælgende" eller for "poppet"?

Din kommentar modtages med stort TAK!!!

På forhånd tak
Mikkel Smith
Læs mere om Lean på min Lean Blog

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Heey Mikkel, Spændende butik - har aldrig hørt om lige denne form før... og tillykke med den selvfølgelig :) Jeg kan faktisk rigtig godt lide idéen... lidt som når man downloader computerspil fra butikken "direct2drive" agtigt.. Men jeg føler mig ikke særlig stimuleret når jeg kommer ind på din side. Nu er jeg heller ikke målgruppen - men jeg ville mene flere visuelle midler ville gøre en stor forskel. Lige nu får jeg indtrykket af at LEAN er meget kedeligt at begynde på. Lidt som et Maersk Dias show... Så selvom det er for seriøse brugere... synes jeg godt de må få et billede i farver engang imellem ;) *hehe* Held og lykke - og fortsat god dag Mikkel :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Tak for dit svar!

Jeg er ved at tage mod til mig og ødelægge designerens layout. Hun råber højt, hvis jeg lægger et par diskrete appetizers ind på forsiden. Men sådan er life :-)

Jeg har netop læst (andetsteds på Amino) at man bør opnå min. 3% konverteringsprocent (det vil sige hvor stor en del af dem der besøger hjemmesiden, der rent faktisk også køber) - pt ligger jeg kun på 0,8%. Men ok - shoppen har også kun været åben i 3 uger og i de tre uger er der sket MANGE forbedringer!
Måske et par links kunne få besøgende lidt dybere på siden. Ca. 20% af de besøgende starter på startsiden og af disse forsvinder 50% inden de når at klikke...

Mvh
Mikkel
FlexInfoNet - Salg og download af praktiske Lean-værktøjer

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville skille mig af med baggrundsbilledet på forsiden. Det er lidt forvirrende, og har lidt for mange seksuelle undertoner.

Ellers ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige... for en 'lean' side er der et overvæld af informationer.
Derudover har jeg altid tænkt på 'lean' som en gimmick, og ikke et 'produkt'.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VictorMark! 

Tak for din kommentar!

Baggrundsbilledet har allerede givet anledning til megen debat i voes lille bix. Grafikeren har valgt billedet ud fra devisen om fleksibilitet - efter navnet FlexInfoNet (fleksibel informationsnet).
Det første billede fra grafikeren var faktisk en mand UDEN bukser, så vær du glad for at der er kommet bukser på :-)
Jeg har besluttet at tilføje en række "sælgende links" fra forsiden, som vil dække dele af billedet. Min grafiker går amok - men det er jo salg og ikke udseende der er målet.

Til din kommentar om Lean som gimmick - nu er det i hvert fald et produkt :-)

Mvh
Mikkel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)