Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må jeg søge hjælp herinde igen igen :)

Jeg har en magento drevet webshop, hvor jeg netop har fået sammensatte produkter. Jeg har f.eks. et start sæt hvor der SKAL være 2 batterier og 2 væskebeholdere i. Problemet er at hvis der er 1 batteri på lager, så forsvinder muligheden ikke fra det sammensatte produkt, men først når der kun er 0 batterier tilbage. Jeg har nu prøvet at søge en løsning i 3 timer, men jeg kan simpelthen ikke finde en.

Er der nogen der kan hjælpe?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige selv testet det af i demoshop, og det ser ud til, at du har ret.

Der er en mulighed, at du sætter batteriets "Qty for Item's Status to Become Out of Stock" til 1, så får det værdien "ikke på lager", når der er 1 tilbage. Hvilket i øvrigt bevirker, at hele det bundlede produkt og batteriet separat heller ikke kan købes i den situation.

Hvis du skal have Magento'en til at fjerne muligheden for at købe det bundlede produkt, når der er 1 batteri tilbage, men vil bevare muligheden for at købe batteriet separat i den situation, kan det løses med lidt kodning på produktsiden, det kan jeg godt lave for dig.

Thomas

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Uha - Det er et problem mange Magento shopejere har stødt på.
Vi løste vores problem med denne extension. Den drillede en del og vi mangler at få fixet en enkelt del endnu, men ellers spiller den bare perfekt!

Vi brugte den til at løse et problem med et tapersæt til stretching. Jeg håber at denne extension kan hjælpe dig og hvis du skulle have spørgsmål til den, skal du være velkommen til at kontakte os.

Held og lykke.

Mvh.

Janus

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hygum:
Der er en mulighed, at du sætter batteriets "Qty for Item's Status to Become Out of Stock" til 1, så får det værdien "ikke på lager", når der er 1 tilbage. Hvilket i øvrigt bevirker, at hele det bundlede produkt og batteriet separat heller ikke kan købes i den situation.

Så kan jeg jo bare sætte produktet til at have 1 mere på lager, en jeg i virkeligheden har, så går det jo lige op :)

Mange tak for hjælpen :)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Beck Christensen:
Uha - Det er et problem mange Magento shopejere har stødt på.
Vi løste vores problem med denne extension. Den drillede en del og vi mangler at få fixet en enkelt del endnu, men ellers spiller den bare perfekt!

Tak for venligheden, men det er mange penge at bruge på en exstension, som jeg kun skal bruge til 3-4 produkter :)
 

Tilmeldt 11. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)