Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og hjælp søges om webshop

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte ting i sælger, dem kan jeg godt lide, jeg har ingen problemer, i crome som jeg bruger, heller ikke firefox.

men jeg må sige, jeg er ikke helt vild med farven, det kan godt virke lidt krammarmarked agtigt, som de andre også skriver,

de 3 billeder, under slide, når man tager musen hen over, står det på engelsk. 

når jeg vil købe en varer, skal jeg 6 ting igennem, før den er bestilt og købt, kan i lave et gæste chek ud. bare allerede på første bestillings side, at man kan man skal hele 6 sider igennem for at blive færdig, kan godt få nogle kunder væk. jeg ville nok også lave muligheden for gæste chek ud, første gang man handler. 

Så har i de sidste 3 billeder inden fotteren, 

Når jeg klikker på smykkebilledet, kommer jeg ind til vare, fedt, 

Når jeg klikker på fairtrade, åbner et nyt vindue, uden noget indhold, irreterne 

og når jeg klikker på biopejse, hvilket så rigtig fedt ud, men så ryger jeg øverst op på første side, og irreterne. hvis det er fordi man skal kunne se produkterne, som jeg gerne ville. 

Jeg kan godt lide jeres slide billeder, dem synes jeg er flotte. 

og det er nok bare småting, men det irreterne mit øje, at når jeg fører musen over fold ud menuen, så er pilene til venstre i stedet for højre, 

Men det er nok ikke noget i mister kunder på, :) bare mit syns og smagssag der spiller ind. :) 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)