Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til e-butik med sportsundertøj - kreative forslag søges

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

undersport.dk

wondersport.dk

untersport.dk

ubersport.dk

er alle ledige.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans,

Har vi siamesiske tvillingehjerner? Tre af dine forslag står allerede på min (ellers ikke så lange) liste...Hmmm.

Men fantastiske forslag fra jer alle. Bliv endelig ved!  

Hilsen Louise

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
yoursport.dk innersport.dk smoothwear.dk flexsport.dk ..... så har jeg i hvert fald også fået bidraget en smule :) Skulle alle være ledige..

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise E:
Har vi siamesiske tvillingehjerner

Så må du hellere se at få registreret domænerne, før jeg gør det.
Da jeg undersøgte navnene var jeg tæt på at registrere wondersport selv, men så kom jeg i tanker om, at jeg ikke har forstand på sport, og at jeg skal holde mit fokus på specielt ét af mine igangværende projekter.

God vind.

mvh Hans

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Efter at have læst om dit udbud tænker jeg tæt på kroppen og tøj på kroppen.

Det skal vi så have til at klinge på internettet, hvorfor det ikke blive på dansk, da tøj er ø-træls.

Det engelske ord er clothes, der for danskere kan være lidt svært at stave til. Derimod kender vi alle frasen at tage tøj på - som bliver very danglish, hvis vi prøver at oversætte den direkte... to take close on. Måske er det dog slet ikke så dumt alligevel. Betydningen vil nemlig spille sammen med forventningen om ordets betydning, og du kan derfor med fordel bruge følgende ledige domæner, og nu blot overveje om det skal være med eller uden bindestreg:

www.close-on.dk / www.closeon.dk

www.clothes-on.dk / www.clotheson.dk

Den første er nem at stave til for danskere, idet den leger med vores betydningsreference, imens vi tænker tøj.

I nummer bruges det korrekte engelske ord, men vi beholder ordlyden fra det at close on/være tæt 

Mvh.

René 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

close on er ikke dumt, men hvis det skal henledes til tøj, så er det jo stavet forkert, og så vil folk jo måske tro, at butikkens ejer ikke kan stave på engelsk... men det er jo hvordan man får det udtryk frem, at det er for at "tage tøj på", (stadigvæk stavet forkert), og ikke "tæt på"...

eller begge dele.. øh... man kan blive forvirret af sine egne tanker.. ! :-)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:

Thorborgs Vidner:

Undiehut.. Party!!!

ROFL! Jeg læste det først på bredt jysk - og så står der altså ondt i hovedet! Hvilket jo passede meget godt med både hjernemylder (som nordmænene kalder det) og din smiley...  Drinks

 

 

He hee.. Jeg havde faktisk undiehut (eller hjernemylder) da jeg kom på den der... Der er nogen der mener at de er mest kreative, hvis de er lidt bagstive, eller har lettere tømmere..

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

close on er ikke dumt, men hvis det skal henledes til tøj, så er det jo stavet forkert, og så vil folk jo måske tro, at butikkens ejer ikke kan stave på engelsk... men det er jo hvordan man får det udtryk frem, at det er for at "tage tøj på", (stadigvæk stavet forkert), og ikke "tæt på"...

eller begge dele.. øh... man kan blive forvirret af sine egne tanker.. ! :-)

 

... prøv at læse mit indlæg igen, Brian. Jeg prøver jo netop at gøre opmærksom på sammensmeltningen af ordlyd, forkert/rigtig stavemåde og betydningsdannelsen.

René 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jeg er ret vild med close-on, men jeg tror ikke jeg kan håndtere hvis noget tror jeg ikke kan stave. Det er i forvejen ret grænseoverskridende for mig at jeg (efter at have læst e-pusher light) har måtte introducere stavefejl i min tekst på siden (laaangt nede i teksten). Men der er faktisk et ordspil mere i brug af close. I hvert fald medhensyn til rideundertøjet er det også centralt at opnå tæt kontakt. Men det bliver hurtigt lidt lummert - og det var jo ikke meningen Embarrassed   

Hilsen Louise 

 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene, det har du nok ret i.. jeg driblede lidt for hurtigt over den tekst ;-) ..  selvom jeg godt forstod at du havde det i tankerne...

Men jeg penslede det så bare ud, at man ville blive forvekslet med en der ikke kunne stave... :-)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)