Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.wix.com er det gratis?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der ved om det er gratis at bruge wix.com skabeloner eller om det koster penge?

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Rasmus :)..

 

Hvad er forskellen på om man køber eller ikke ,,,

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du scroller ned på siden på det link jeg indsatte før, så kan du se de ting du får ekstra. Bl.a. kan jeg se at man kan tilknytte sit eget domæne, så man kan få f.eks. ramazan.com i stedet for ramazan.wix.com.

Derudover slipper også for reklamer på sin side og en række andre ting. 

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Rasmus :)

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Tilmeldt 20. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et sidste spørgsmål, Vis man f.eks skal aktivere sin side til Ramazan.dk , skal man så betale eller? fordi har en hjemmeside i one.com.. eller skal det være Ramazan.wic.dk ?

 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se, så skal du som minimum have den billigste betalingsløsning. Jeg bruger dog ikke selv wix.com, så jeg baserer det blot det jeg kan læse. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal bruge det til noget seriøst, så skal du jo have tilknyttet dit domæne - ellers vil du fremstå som en shop uden tillid. Ud over det skal du naturligvis have en indkøbskurv, så det eneste du egentlig kan bruge er pakken til ca. 16,5 USD eller ca. kr. 1.000,- om året.

Om det er billigt vil jeg ikke afgøre, er nok for farvet af andre systemer som Magento, til at kunne give råd om den slags :) Men man kan da godt regne ud, at det på sigt måske ikke er den billigste løsning, for hvad sker der den dag du vil udvide din shop med moduler som ikke findes i systemet. Der er en grund til, at mange forsvinder fra de "lukkede" løsninger uden adgang til kildekoden. Men det er jo en smagssag om man vil låses fast på den måde.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)