Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl ved oprettelse af køb i 2013 Dinero

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg har brug for noget hjælp til Dinero. Jeg skal have oprettet et køb fra mit 2013 regnskabsår. Men når jeg prøver det så siger Dinero, at jeg kun kan oprette køb i et aktivt regnskabsår.

Hvordan får jeg oprettet mit køb fra 2013?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

i venstre øverste hjørne ser du dit firmanavn og klik der så kan du skrifte regnskabsår til 2013 som er nødvendigt for at bogføre der. Det forudsætter jo naturligvis, at du har oprettet et regnskabsår der er startet 2013

Husk evt hvis du allerede har indberettet moms at den så skal ændres lige som resultatet til skat jo ændrer sig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 98
Fra  Gibbers Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John. Når jeg har skiftet til mit 2013 regnskab er det ikke muligt at oprette et køb mere. Dinero kommer med fejl og siger at jeg kun kan oprette køb i et aktivt regnskabsår (2014).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hm så må supporten på banen, jeg mener jo ikke man som sådan endnu kan afslutte regnskabsåret og overføre til 2014 

Jeg testede det i mit test regnskab, og selv om jeg havde kørt afregn moms kunne jeg bogføre under 2013 så hvorfor du ikke kan ved jeg ikke. Dinero gjorde det helt perfekt - da jeg havde trykket afregn moms så skrev den under moms - du har bogført efter du har afregnet og skal nu angive den viste difference og husk at angive differencen til skat

Temmeligt perfekt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Nielsen:

Hej John. Når jeg har skiftet til mit 2013 regnskab er det ikke muligt at oprette et køb mere. Dinero kommer med fejl og siger at jeg kun kan oprette køb i et aktivt regnskabsår (2014).

Hej Nikolaj.

Som John siger er det fordi du ikke har skiftet regnskabsår til 2014, se vores FAQ eller :

">

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)