Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I klørene på Lotto24.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

miklelyng:

Alle råd er velkomne. 

Lær din familie altid at læse betingelser grundigt igennem inden tilmelding til disse former for sider. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er mange af disse sider på nettet. For at undgå det skal du blot bruge din sunde fornuft.

Hvorfor vil de forære dig sådan en ting til 1 kr.?? Jeg ved ikke om du er naiv, men husk at du får INTET foræret i denne verden - sådan er det.

Brug din sunde fornuft på nettet og læs betingelserne og det med småt, så sker der ikke noget.

Håber du får løst problemet!

Mange hilsner

Mads

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De ER politianmeldt af forbrugerombudsmanden, bare til orientering. Og samtidigt har de så vistnok 4 stjerner på "trust"pilot.....godaw do.... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom P Jensen:
Og samtidigt har de så vistnok 4 stjerner på "trust"pilot.....godaw do....

De har lavet et bonusprogram, så deres brugere bliver belønnet for at skrive positive anmeldelser.

Fra Vrøgum
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 22
Fra  www.opti-mal.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, trustpilot er overhovedet ikke trystworthy.

Meget muligt man skal læse alt det med småt, synes bare det er en totalringe ussel måde at tjene sine penge på, reklamen er jo skruet sådan sammen, så folk der er mindre oplyst, kommer til at binde sig for noget andet end det de lige havde forestillet sig.

sidder virkelig og bliver hel harm, håber virkelig at folk som tjener deres penge, ved at franarre almindelige hårdtarbejdende mennesker, deres hårdt tjente penge, på denne måde, kommer virkeligt galt afsted på et tidspunkt.....

 Bare min mening.

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er besværligt altid at være på forkanten, jeg har dog aldrig selv personligt haft problemer med lotto24, eller de andre virksomheder de har, MEN....

Jeg har et virtuelt visa kort hvorpå jeg indbetaler lidt penge hvergang jeg opretter mig som kunde et sted hvor der kræves betaling for dette.... På denne måde kan de ikke trække noget som helst uden jeg vil have det og samtidigt gemmer (og printer) jeg alle henvendelser mellem firmaet og mig selv...

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er ikke fup? Jeg har bestilt fra dem flere gange - du skal bare huske at melde dig fra abonnementet, som du kan efter 24 timer. Det er nemt og idiotsikkert.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det ved jeg... og nogen siger de også kræver "beskyttelsespenge" af nogen butikker. Det skal jeg ikke gøre mig klog på. Men jeg har da en lille erfaring fra en større elektronik webbutik, (der på det tidspunkt førte sig voldsomt frem i reklamerne med en mand der hed Mogens), hvor jeg først fik en tablet (efter ca 2 uger leveringstid...) , der brød sammen efter 2 dage (det så ikke deres skyld, men producentens, pågældende producent bryster sig ellers af at designe ting til 2 års levetid ;-), så den skulle retur (til Sverige g.h.m !), jeg betalte fragten og så gik der 3 uger inden jeg fik en erstatnings tablet..

 Nå, men det ville jeg da lige skrive en bette bemærkning om på "Trust"pilot,  at jeg syntes at leveringstiderne fra det pågældende konsortie var da godtnok en kende til den stramme side. Jeg syntes selv jeg skrev meget diplomatisk, for den øvrige forretningsgang var sådan set udmærket, kommunikation etc.. Men jeg skal da ligegodt love for at jeg fik at vide at det kunne man ikke skrive sådan noget, på "trust"pilot, om bemeldte forretning. Det gad jeg ikke gøre noget ved, men jeg har det sådan nu, at hvis jeg ser en webshop der viser "trust"pilot anmeldelser på forsiden (som den forretning har), så er jeg den der er skredet igen...prompte og finder en anden webshop UDEN "trust"pilot logo og anmeldelser og køber mine nye underhylere (med racerstriber), i. ;-P.

 Det var bare en lille sidehistorie om trustpilot, jeg syntes det er ret ufatteligt at webshops hopper på den, når nu de ved hvordan "trust"pilots omdømme er blevet. I bedste fald er det ingen effekt, i værste fald negativ (altså kunderne skrider igen, fordi de kender trustpilots omdømme og hvordan butikkerne køber sig til kun gode anmeldelser), som herværende bemeldte, knarvorne gamle smed, gør nu?   

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)