Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Retina skærm pengene værd?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg skal til at investere i en ny bærbar, og mine overvejelser går på om en Retina skærm er pengene værd??? og om der er nogle fordele og ulemper ved MacBook i forhold til pc? jeg har aldrig haft en MacBook og det skal siges at mine overvejelser også går på en Asus Zeenbook eller en HP elitebook

på forhånd tak for hjælpen.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Jeg må hellere starte med at sige, jeg selv HAR haft Apple produkter, så er ikke bare en Samsung freak der disser Apple fordi jeg syntes det er sjovt

De eneste forskelle på en MacBook og en Windows PC, er et styresystem, og at Apple har sat et 1'tal foran prisen (eller 2'tal i nogle tilfælde)

Vælger du en Windows PC, kan du til hver en tid få Mac's styresystem på hvis du vil, men du kan ikke gøre det omvendt :)
Komponenterne i maskinerne er 110% ens.. et bundkort er ikke anderledes fordi det sidder i en Mac, og meget mere.. det er samme komponenter, bare et andet styresystem, samt et andet look

Prøv at kig på hvad PCen har af CPU, Grafikkort og harddisk, og så sammenlign med en alm Windows maskine.. du ved.. fin to der er ens, og så se prisforskellen :) det burde være nok til du vælger Windows maskinen :)

Men det bare min mening :)

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Christian:
Vælger du en Windows PC, kan du til hver en tid få Mac's styresystem på hvis du vil, men du kan ikke gøre det omvendt :)

Hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!?

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man først har vænnet sig til det, så kan man IKKE gå tilbage til alm. skærm igen. Jeg ved ikke om det er pengene værd, men hvis man ønsker en maskine, der skal kunne rykke lidt og alligevel skal ud og have fat i grafik, ssd, usb 3 osv. så ville jeg da nu nok lige tage den skærm med i handlen. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Simon Kragh:
Hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!?

Jeg har en Windows PC stående herhjemme med Mac styresystem :) så der er ikke meget "Hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!?" over det :)

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:
Vælger du en Windows PC, kan du til hver en tid få Mac's styresystem på hvis du vil, men du kan ikke gøre det omvendt :)

Jo det kan man sagtens, du kan sagten, formatere en mac, og lave den om til styrestem med windows. jeg installeret windows 7 på min mac, da jeg fandt ud af, jeg ikke er mac fan, og slettede det igen, da jeg solgte den.

Personligt mener jeg det kommer helt an på hvad du er til, enten er man til mac, eller også er man til windows.

mac, havde en fordel i den grafiske verden, for nogle år tilbage, men det er en windows maskine, kommet rigtigt godt efter. 

skal du lave film på en pc, har mac nok de bedste redigerings programer, men igen er windows meget godt med. 

jeg vil så dertil sige, at jeg udlukkende er windows fan, fordi jeg synes programmerne til den er nemmere, man skal ikke gætte sig til hvor halvdelen er, som jeg synes man skal med en mac. 

og så kommer det også an på, om hvilke design du er til.. da du jo også betaler for designet på en mac, vil jeg personligt mene, ligesom b&o er det også meget design du betaler for. 

men for at gøre en lang historie kort (ved godt det er forsent;-) så kan du få alt i begge pcér 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

EMIL_H:
Jeg skal til at investere i en ny bærbar

Til hvilket formål???

EMIL_H:
mine overvejelser går på om en Retina skærm er pengene værd?

Det kommer an på hvad du skal bruge den til???

EMIL_H:
fordele og ulemper ved MacBook i forhold til pc

Masser, men jeg vil ikke spilde tid på at liste dem her! Du må simpelthen lige få skrevet ned hvad det primære formål er med computeren. Det her kan kun ende i ren flamewar mellem fanboys fra begge sider. (Der er allerede lagt godt op til det...)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:
De eneste forskelle på en MacBook og en Windows PC, er et styresystem, og at Apple har sat et 1'tal foran prisen (eller 2'tal i nogle tilfælde)

Vælger du en Windows PC, kan du til hver en tid få Mac's styresystem på hvis du vil, men du kan ikke gøre det omvendt :)

Tror vist lige det er relevant at nævne at Apple 100% optimerer deres hardware til at fungerer med software og ikke omvendt på utallige Ms maskiner hvor man skal finde drivere til alt muligt hardware.

Altid... Det er nok den største overdrivelse nogensinde.... Det er møg besværligt at lave en Hackintosh hvor imod bootcamp på OS bare fungere... og faktisk er windows målt til at køre bedre og mere stabilt på Apple udstyr end OEM maskiner. 

Thomas Kaarup

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:
(Der er allerede lagt godt op til det...)
 Skype-BigSmile

Thomas Kaarup

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian:

Vælger du en Windows PC, kan du til hver en tid få Mac's styresystem på hvis du vil, men du kan ikke gøre det omvendt :)

Hmm.. Du ved godt det er ulovligt ikke? Det er ikke tilladt at installere OSX på produkter der ikke er lavet af Apple.

Du kan derimod godt installere Windows på en Mac i f.eks Dualboot, så du har begge systemer.

Get your facts straight.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)