Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration/hjælp til iværksætteri projekt i en Fritidsklub.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  Dinbar.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg er pædagogstuderene og deltids iværksætter, jeg er nåede til min sidste praktik periode hvor jeg skal være i en fritidsklub på frederiksberg i 6 måneder. 

Jeg fået stor interesse for iværksætteri og har også planlagt at gå fuldtid på det lige så snart jeg er færdig med min uddanelse om præcis et år. Da jeg har fået interessen for iværksætteri, har jeg m mistede lysten til at fuldfører min uddanelse.Derfor har jeg tænkt, med inspiration fra Martin Thorborg og Casper Bloom om mere iværksætteri i skolerne, at det kunne være meget interessant at lave et projekt hvor man få børne/de unge til at indse hvad der skal til for at være iværksætter.

Med en hurtig brainstorm har jeg kommet frem til at det kunne være en ide at guide dem til at stille en webshop op, finde et produkt at sælge, lærer dem om online marketføring osv osv. Men jeg er interesseret i at hører jeres mening om:

Hvordan man kan twiste dette så det bliver interessant for dem?

Er det overhoved muligt at drive en webshop på denne måde?,ren praktisk med stiftelse af en "virksomhed", hvad gør man med overskud af firmaet osv osv.

Hvad synes I er vigtigt at de vil få ud af sådan et projekt?

Jeres ideer til sådan et projekt.

Jeg håber i gider at bruge jeres tid på at komme med noget input til den her emne.

Jeg ser frem til at læse jeres kommenter.

Med Venlig Hilsen 

Matias Svensson 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)