Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

-KORT- Ville du Købe det

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvor dyrer de er at fremstille m.m.

Men tror du satse på at lave et marked, hvor dine kort er billigere end de 10-20kr.

Du skal også tænke i at det skal sendes afsted, så det vil sige der minimum går 2 dage før de har kortet ved hånden, og ved mit tilfælde får jeg aldrig købt et kort før på dagen.

Da jeg bestilte blomster til min kæreste var der samtidig mulighed for at smide et kort i, som man lavede personligt. Her var det dog gratis med køb af blomsterne

Måske du skulle satse på noget lignende?

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter at der samtidig kommer fragt oveni?

Nej jeg har givet 50 kroner for et meget specielt kort engang - aldrig om jeg ville give mere for et "alm" kort. Det er ikke mere personligt af at det er håndlavet, da jeg eller modtageren ikke kender dig :)

Jeg tror ikke at der er salg i det, desværre.

Jeg sælger selv postkort fra en designerkollektion til 29,95 - du skal nok i hvert fald så langt ned!

Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange TAK for svar ALLE sammen. :) Så det er nok IKKE, det jeg skal lave...

måske derfor der ikke findes nogen "rigtig side", hvor man kan købe hjemmelavet kort :(

Kh

Joachim. 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Nielsen:
måske derfor der ikke findes nogen "rigtig side", hvor man kan købe hjemmelavet kort :(

Det tror jeg, du har ret i. Men al respekt for at du spørger.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Nielsen:

Mange TAK for svar ALLE sammen. :) Så det er nok IKKE, det jeg skal lave...

måske derfor der ikke findes nogen "rigtig side", hvor man kan købe hjemmelavet kort :(

Kh

Joachim. 

Du er allerede godt i gang med at undersøge markedet så mon ikke at du snart finder på noget andet spændende :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke give et kort til 100-300,- Det er ca. hvad min gavebudget normalt er på, pr. person. Medmindre de selvfølgelig ønskede sig sådan et kort :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)