Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær at pitche dine ideer, så folk lytter på dig i telefonen, læser din mails og lytter på dine ideer. BOOK nu og få en session med 50% rabat

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo som et tilbud jeg ikke kan sige nej til, men min pitching går mere på at kunne formidlet det mundtligt, da jeg jo mener mit produkt er meget mere end blot 30 sek, men folk gider bare ikke lytte så længe ;) Men lad mig lige tænke lidt mere over den med mails, for det skader jo aldrig at være lidt på forkant ;)

Samtidig har jeg et par sælger på for at tage den hårde tjørn med at komme inden for døren hos potentielle kunder :) Så kan jeg nemlig lave det jeg syntes er sjovt :)

Men er pt igang med at forhandle med en indkøbsforeningen på den anden side af sundet, så måske når jeg engang er i Jylland, så kunne det sagtens tænkes jeg booker en tid inden :) og også gerne til fuld pris ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jeo:

Bertil Boisen:

I dette indlæg pitcher du vel egentligt dit produkt - jeg ved endnu ikke hvad det egentligt er at du tilbyder og hvad der gør at du kan tillade dig at tage 800 kr. for en "session" - har du nogen uddannelse, erfaringer eller har du bare set nogle film på youtube?

Er det ikke problematisk at tilbyde "pitch sessions" i et indlæg som i bund og grund er en ringe pitch?

Jeg synes nu det var en god "salgs-pitch", kort, overskuelig og lige til sagen. Hvis du er målgruppen ville du forstå den med det samme, for det er en situation mange tit står i. 

Hmm.. Det kan godt være at det er derfor. Dog kunne jeg sagtens blive lokket, da jeg altid er åben overfor at optimere mine egne evner - men jeg står ikke decideret og mangler hjælp til det.

Men det er da ærgerligt at miste den målgruppe som jeg så er en del af, som består af dem som ikke mangler - men godt kunne finde på.

Hvis der havde stået lidt mere konkret hvad man gik ind og arbejdede på, hvilke teknikker der bliver brugt og hvilken akademisk baggrund Ditte har, som gør hende i stand til at kunne optimere mine pitch evner. Så kunne jeg sagtens have været interesseret.

Problemet er bare at dette mest af alt minder om en bannerreklame på en hjemmeside, hvor man lige bliver lokket men så skal klikke for at finde ud af mere. - Hvorfor ikke udnytte det at du har en masse linjer til rådighed og folk af egen fri vilje har valgt at klikke ind for at læse om det?

Fra Valby
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 158
Fra  Lean Controlling ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Men det er da ærgerligt at miste den målgruppe som jeg så er en del af, som består af dem som ikke mangler - men godt kunne finde på.

Hvis der havde stået lidt mere konkret hvad man gik ind og arbejdede på, hvilke teknikker der bliver brugt og hvilken akademisk baggrund Ditte har, som gør hende i stand til at kunne optimere mine pitch evner. Så kunne jeg sagtens have været interesseret.

Problemet er bare at dette mest af alt minder om en bannerreklame på en hjemmeside, hvor man lige bliver lokket men så skal klikke for at finde ud af mere. - Hvorfor ikke udnytte det at du har en masse linjer til rådighed og folk af egen fri vilje har valgt at klikke ind for at læse om det?

Enig med dig i at det er ærgeligt at miste en målgruppe, men nogen gange må man jo også præcisere sin målgruppe og den vej igennem taber man nogen, men dem kan man så samle op når man har fået de andre igennem ;)

Men hele ideen med pitching er jo netop at det kun skal være en teeser, og man derefter skal have lyst til at undersøge nærmere om netop det der tilbydes.

Så syntes faktisk den var rigtig god, specielt anden gang jeg læste den :)

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte

jeg kunne da godt bruge en god pitcher til, at kigge på en mail som jeg prøver at fange nye annoncøreres interesse med. Jeg oplever alt for tit at der ikke er en reaktion på de mails jeg sender ud, selvom jeg på forhånd har aftalt med annoncøren at jeg sender den og de har sagt ok for at de gerne vil modtage den. 

Gav det mening det jeg skrev? 

Mads 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Bertil,

Når jeg arbejder med pitching, arbejder jeg rigtigt meget med stil og tone. Din tone i dit første indlæg kunne jeg ikke rigtigt bruge til noget. Hvis du virkeligt ville være konstruktiv, skulle du have argumenteret bedre og mere klart for, hvad du mente var problematisk. Resultatet var, at vi begge brugte energi på noget, der ikke rigtigt skabte værdi.

Mit indlæg er ment som en teaser. En mundsmag der skal vække nysgerrighed. Derfor er det et bevidst valg at gøre netop dette og fravælge andet info. 

Derfor.

God aften til dig - og faktisk: du er dygtig og god til at skrive. Husk at det kan være konstruktivt at overveje, hvilken tone du skriver i. Som en vred irriteret læser, eller som en der faktisk bare vil bidrage og hjælpe andre til at blive bedre. 

Ditte Ernst

PS Det er ikke af uhøflighed hvis jeg ikke svarer tilbage, men nu er der pizza på bordet - og mand og børn venter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jakob:

Bertil Boisen:

Men det er da ærgerligt at miste den målgruppe som jeg så er en del af, som består af dem som ikke mangler - men godt kunne finde på.

Hvis der havde stået lidt mere konkret hvad man gik ind og arbejdede på, hvilke teknikker der bliver brugt og hvilken akademisk baggrund Ditte har, som gør hende i stand til at kunne optimere mine pitch evner. Så kunne jeg sagtens have været interesseret.

Problemet er bare at dette mest af alt minder om en bannerreklame på en hjemmeside, hvor man lige bliver lokket men så skal klikke for at finde ud af mere. - Hvorfor ikke udnytte det at du har en masse linjer til rådighed og folk af egen fri vilje har valgt at klikke ind for at læse om det?

Enig med dig i at det er ærgeligt at miste en målgruppe, men nogen gange må man jo også præcisere sin målgruppe og den vej igennem taber man nogen, men dem kan man så samle op når man har fået de andre igennem ;)

Men hele ideen med pitching er jo netop at det kun skal være en teeser, og man derefter skal have lyst til at undersøge nærmere om netop det der tilbydes.

Så syntes faktisk den var rigtig god, specielt anden gang jeg læste den :)

Jeg tvivler på at man mister nogle ved at uddybe hvad det egentligt er man tilbyder, dem man eventuelt kan miste er dem som alligevel ville være faldet fra eller være de "utilfredse kunder"

En pitch er en fremlæggelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ditte:

Kære Bertil,

Når jeg arbejder med pitching, arbejder jeg rigtigt meget med stil og tone. Din tone i dit første indlæg kunne jeg ikke rigtigt bruge til noget. Hvis du virkeligt ville være konstruktiv, skulle du have argumenteret bedre og mere klart for, hvad du mente var problematisk. Resultatet var, at vi begge brugte energi på noget, der ikke rigtigt skabte værdi.

Mit indlæg er ment som en teaser. En mundsmag der skal vække nysgerrighed. Derfor er det et bevidst valg at gøre netop dette og fravælge andet info. 

Derfor.

God aften til dig - og faktisk: du er dygtig og god til at skrive. Husk at det kan være konstruktivt at overveje, hvilken tone du skriver i. Som en vred irriteret læser, eller som en der faktisk bare vil bidrage og hjælpe andre til at blive bedre. 

Ditte Ernst

PS Det er ikke af uhøflighed hvis jeg ikke svarer tilbage, men nu er der pizza på bordet - og mand og børn venter :)

Jeg kan godt se at mit første indlæg var lidt hårdt, men det var egentligt kun pga. at jeg udfra dit tilbud havde indtrykket af at du måske ikke heeeeelt vidste hvad de indebærer at tilbyde undervisning.

Min holdning er nu gået fra irriteret til ærgerlig, ærgerlig på dine vejne over at du ikke udnytter det potentiale en sådan tråd med alle de frivillige besøg kan have.

God aften

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Jeg kigger gerne en af dine mails igennem for at se, om de er skarpe nok.

Send gerne en PM til mig  - det koster dig ikke en krone :) Så ser jeg på det i aften.

Ditte

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte.

Jeg kunne måske godt tænke mig at få 2 øjne mere på præsentations material - kort præsentation power point(14 sider) samt forretningplan 45 sider. er det noget du gør i ?

Jeg er ved at lægge hånd på opdatering og nok først klar om 3- 4 uger vil jeg tro, men gemmer lige din kontakt her :-)

De bedste hilsner

Bo Schønemann

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditte:

Hej Mads,

Jeg kigger gerne en af dine mails igennem for at se, om de er skarpe nok.

Send gerne en PM til mig  - det koster dig ikke en krone :) Så ser jeg på det i aften.

Ditte

Mange tak for din tilbage melding, den er meget grundig og meget brugbar - det er lige før jeg vil bruge ordret "spot on"

Du har givet mig en del at arbejde med - super!

Endnu en gang tak fordi du ville bruge tid på at hjælpe mig. - sådan noget glemmer man ikke :-)

Mads

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)