Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er det min tur, slagt mig ;)

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det er da en flot hjemmeside du har lavet - særligt i første forsøg. Jeg har egentligt bare et par forslag - du kan tænke over.

I forbindelse med at du sælger noget udstyr og nogle produkter - der kan lede tankerne over i nogle lidt kedelige scenarier - ville jeg rent bruger-psykologisk tænke at det ville være rart hvis siden blev holdt i lyse farver. - og orange skrift fungere i min verden slet ikke - heller ikke selv om det er en farve der dominerer i logo'et.

Derudover ville jeg tage en positiv vinkel på produkterne ( en tanke i kan lege videre med) og fokusere på kundernes udbytte.

ellers synes jeg det er godt klaret...

og  helt generelt - så gør lige noget - som alt for mange hjemmesider dropper.. smid et par kroner efter en korrekturlæser eller endda en tekstforfatter. Der er ikke noget der får en hjemmeside til at se mere uprofessionel end stavefejl :D

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Top fesen billeder

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, lidt mere at kigge på :) Takker!

Der kommer en tekstmand over, for mit dansk er helt af helvedes til, på trods af jeg har Dansk C-niveau :P Men ja, det skal læses igennem og rettes :)

Hvad mener du med en positiv vinkel på produkterne ? :)



Mht. billederne, så er der nye og bedre redigeret på vej :)

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super godt...

mht. produkterne ville jeg nok koble en lidt længere fortælling på inden specifikationerne.. og 

fx. skriver du


Vali V10 serien er henvendt til mellem erhverv, såsom butikker med IT udstyr, smykker m.m. da de generer en smule mere røg end V5, og i samme størrelse lokaler, kan røglægge på kortere tid. I butikker hvor der er objekter af høj værdi, er det vigtigt at få sløret lokalerne så hurtigt som muligt, da man skal sikre at tyven ikke når at få fat i nogle værdier.

der kommer du til den vigtigste og mest positive pointe til sidst som er " tyven får ingen værdier" - det ville jeg starte min beskrivelse med dvs. udbyttet for kunden - og så forklare hvorfor bagefter. giver det mening ?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

>> http://www.dna-solutions.dk/index.php/sidebar/item/42-tagesikring

Jeg er ikke så stor fan af at du siger "konkurrencedygtige priser". For hvad er en konkurrencedygtig pris? Er det bundniveauet? For hvis det er, så bør du da hellere reklamere med at du er den absolut billigste.

Hvad ligger jeg vægt på som kunde? Prisen eller et super produkt? eller noget helt 3.?

Reklameteksten burde måske skræddersyes lidt mere præcist i forhold til den markedsføringsmæssige positionering af virksomheden.

"Der vil løbende komme opdateringer i sortimentet, da vi hele tiden udvider med nyere og bedre produkter!"

Som kunde ville jeg tolke ovenstående linje som: Lad være med at købe nu, for om et par måneder kommer der måske noget der er nyere og bedre end det vi har nu.

Det kunne du måske omformulere til:

"Vi sørger for altid at have de nyeste og bedste produkter i vores sortiment. "

At i så udvider sortimentet burde måske komme i et nyhedsbrev/nyhed på siden, så snart der er noget konkret. Indtil da, tror jeg blot det vil hæmme dit salg, da folk tror der kommer noget nyt og bedre lige omlidt.

Håber det kunne bruges til noget Smile Siden er iøvrigt super pæn.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

MikeRiess:
hvad er en konkurrencedygtig pris? Er det bundniveauet? For hvis det er, så bør du da hellere reklamere med at du er den absolut billigste.

Du har ret :) Syntes bare jeg selv har tendens til at tænke "de snakket vidst mere end de handler" hvis jeg støder på et sted de skriver "vi er de bedste og billigste". Du ved, dem der praler for meget :)

MikeRiess:
"Vi sørger for altid at have de nyeste og bedste produkter i vores sortiment. "


Endnu en gang har du ret! Takker!

Og takker for ordene om siden :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

mariaedlefsen:
giver det mening ?

Mja både og :) hehe

Tror godt jeg kan se hvad du mener, men er det ikke noget tekstmanden også vil rette i hvis det er ?

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

muligvis - det kommer an på om du har en korreturlæser eller en tekstforfatter ?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu har jeg ingenting, og aner heller ikke hvad jeg skal bruge :) går ud fra en korrekturlæser er billigst :) Men jeg har da tænkt mig at undersøge begge dele :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 13. May 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da godt jeg kunne hjælpe med noget Smile

Ifht. "de snakker mere end de handler":

Indenfor marketing snakker man om nogle "parametre" som man kan konkurrere på. Og de varierer fra marked til marked(pris, kvalitet, service m.m.).

Og selvfølgelig kan man ikke både levere de bedste produkt med den bedste service og mest dybdegående rådgivning, samtidig med at man også er billigst (det hænger sammen).

Nu fik jeg ikke 100% med om det var din virksomhed eller du bare lavede siden for dem - hvis det er det sidste, så prøv og snak med dem der ejer virksomheden og hør dem ad hvad deres konkurrence parametre er? For det vil gøre det meget nemmere for dig at forfatte en tekst som passer præcist til deres konkurrencestrategi Smile

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)