Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik til standpunktet.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har netop oprettet en ny side ved navn standpunktet.dk

Konceptet kan diskuteres, så det har jeg ikke behov for at få ris/ros for.

Jeg vil dog meget gerne have ris/ros på design, brugervenlighed, funktionalitet mv.

 Håber nogle af Jer aminoer har tid.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jamen, sådan lige til at starte ud med then....
Så må du hellere få fikset links'ne ude i højre side. Da teksten på de links ligger lige på linien, de burde helst stå i midten af knappen. Derudover er der en af knapperne, der går ud over sin bredde, når man hover hen over den - da fed gør skriften meget bredere.

I toppen - ville jeg måske give knapperne et overordnet navn som "belønninger", eller noget i den stil - for hvis man bare hopper ind på siden, uden rigtig at læse hele konceptet igennem... kan man få det indtryk at der er tale om rigtig "salg"....
Well, det her er meget et temperamentsspørgsmål, gætter jeg på.

Alle dine reklamer på dit site, burde være "stills", eller faste om du vil - og ikke være en billedserie - men igen, temperament...

 

Ellers kan jeg nu godt lide idéen og sitet er pænt, roligt... og nemt at surfe på..

Så, thumps up :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Det med linkene i højre side er vist browserafhængigt, for det ser smukt ud her i Safari.

Og jeg ved ikke om jeg forstår Emil korrekt, men jeg synes det er fint som teksten står venstrestillet. Det giver ro, og det tror jeg ikke det ville, hvis de var centreret. Men som sagt kan det være jeg ikke læser det rigtigt.

Mht. at få klargjort hvad siden handler om, så kunne der måske tilføjes en overskrift (evt. på billedet), såsom "Standpunktet.dk - din mening er guld værd" - og så med småt nedenunder: "Deltag i forbrugerundersøgelser og vind attraktive præmier".

Nu er tekster ikke ligefrem min stærke side, men noget tekst der er med på alle sider, der kort fortæller hvad siden handler om. Du har jo alligevel billedet med på alle undersider, og dermed ville det være et oplagt sted at smide det.

Overordnet en fin og overskuelig side, i et roligt og brugervenlig opsætning :-)

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Herning
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget så kedeligt, som gråt på gråt. Jeg nævner det som konstruktiv kritik, for selve opbygningen af sitet er som sådan fin. Jeg savner bare en eller anden form for farve, for at bryde det grå farveskema, du benytter nu.

Den øverste menu er med runde hjørner, mens resten af sitet er bygget op af kantede kasser. Det synes jeg skaber lidt forvirring rent stilmæssigt, da den på samme tid er adskilt fra resten af designet. For mit vedkommende betyder det, at den øverste del faktisk kunne risikere at blive overset og opfattet som en form for reklame.

Jeg håber du kunne bruge det til noget.

Venlig hilsen

Esben

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan rent layut mæssigt vil en farve pryde siden, prøv en mørkeblå. Baggrunden vill jeg også lave 'fixed', så den ikke følger med op og ned når du scroller. BIllede er i sort hvid, hvordan vil det se ud i farver?

 Selve systemet bag ved, ville jeg bruge et eller andet tracking system, dels så du kan se hvad folk klikker på, og dels for at skjule for linket egentlig peger hen (brand2brand, mmmedier, o.s.v.).

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Grå farver kan være fede, men når det ikke er gennemført, trækker alle andre farver end de grå, MEGET opmærksomhed.

Du bør enten lave flere farver selv, eller droppe annoncerne. Nå jeg tænker tilbage på siden nu, så er det popcorn og en gut der hed Paul der er på nethinden, - dit budskab skal jeg lede videre i hukommelsen efter.

Dine pointers skal stå frem, helst ikke for mange fokusområder uden betydning.

Når det er sagt, så tror jeg godt du kan bygge på den grå farve, evt krydret med noget sølv eller sort.

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle gode idéer. De er alle taget til efterretning, og jeg vil langsomt ændre siden med disse i baghovedet.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)