Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Chilismagning.dk

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile EN meget meget meget lille ting - så skriver I -  citat .....dholdet af vitaminerne C og E, samt karotenoider.....

I flg. Gyldendals så staves karotemoider med c - mens i Sverige er det med k - check jeres side for korrekt stavning - hvis altså at Gyldendal har ret.

PS: Det var KUN fordi jeg ikke vidste hvad det var (carotenoider) at jeg fandt ud af det med stavning .... Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på, hvem det er i gerne vil ramme med siden, men jeg synes der mangler en hel del information på siden. 

Jeg dyrker selv Chilier og har været til et par chiliarrangementer rundt omkring i landet. Men jeg køber også med jævne mellemrum specielle chilier fordi jeg ikke har plads til at dyrke flere forskellige sorter selv og fordi jeg indimellem kun skal bruge et par stykker af slagsen.

Hvis det er folk som mig der er målgruppen, så skal der meget bedre beskrivelser på. Jeg kan selvfølgelig selv slå chilierne op andre steder på nettet eller i bøgerne derhjemme, men det ville være bedre med en mere dyb beskrivelse af smagsnuancerne og hvor den enkelte chili virkelig skiller sig ud.

En bedre beskrivelse kunne nok også hjælpe "casual" chilispisere, der lige kigge forbi derinde. Derudover så ville det nok hjælpe den målgruppe ret meget, hvis i også skrev lidt om, hvordan man "tæmmer" smagen i de stærkeste chilier, så de kan bruges i madlavningen til dagligt. Ellers vil i nok risikere, at folk kun handler hos jer én gang.

Omkring "Eksperterne siger". Hvem er det præcis der laver de udtalelser derinde? Hvorfor ikke citere personerne/siderne med navne og evt. links? Det vil gøre siden og udtalelserne mere troværdige.

Jeg er nok hård nu, men jeg har svært ved at finde passionen på siden for, at sælge det i gør. Med den vægt i ligger på "chilispil", "festkurve", chilismagning til herrefrokosten, tøsefesten og studentergildet og videoer med chili Klaus, så ligner siden mere et forsøg på et hurtigt "Cash In" på en ting, der er populær lige her og nu, end en seriøs webshop.

Det er muligt jeg tager fejl, og at jer bag siden er super passioneret chilispisere med en dyb viden. I så fald så beklager jeg mange gange, at skyde jer forkerte motiver i skoene.

I så fald kunne i måske tage fat i en dygtig webdesigner herinde fra, så i kan få hjælp til siden udseende og opsætning. Det ville gøre underværker for siden og nok også lokke flere kunder til.

 

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den virker som noget der forsøger at lægge sig op af Chili-Klaus' navn, uden at have tilladelse til det.

Ret mig hvis jeg tager fejl. Hvis Klaus er med i det, så skal det fremgå meget stærkere i brandingen. 

Hvis han IKKE er med i det, så drop alle referencer til hans videoer og lad være med at kalde sitet for chilismagning.dk, det lugter bare af fusk i stedet.

Skriv hvem DU er og et billede og hvorfor man skal købe af dig, i stedet for at slå plat på andres navne.

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en "Om os"-side.

Bryder mig ikke om den grønne ramme om produktbilleder.

En styrke på "Stærk" siger ikke ret meget. Lav en skala fra 1-10 eller lign, hvor man evt. sammenligner med en jalapeno.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel.

Tusinde tak for dit indlæg. Vi har  talt om de forskellige inputs du har nævnt i din mail, og har følgende svar.

Vi vil klart have en mere udførlig beskrivelse af de enkelte chilier, for vi er klar over, at vi rammer ret bredt. Vi har kunder som har spist chili i mange år og har som dig, en stor viden indenfor chiliverden, dem kan vi nok ikke "lære noget", men vi har også kunder som er "første-gangs-spisere" og som vil have gavn af mere information om de chilier de køber.

Eksperterne siger: Ja god idé med et link til de forskellige artikler som i forvejen er tilgængeligt på nettet. Det bliver gjort.

Daniel Kold:
Det er muligt jeg tager fejl, og at jer bag siden er super passioneret "chilispisere" med en dyb viden. I så fald så beklager jeg mange gange, at skyde jer forkerte motiver i skoene.
 

Ja der tager du fejl. Vi er skam passioneret omkring det vi laver og det vi tror på. Vi elsker chilier, og har spist det i mange år. Idéen til webshoppen fik vi fordi, at vi ikke selv kunne finde de chilier vi skulle bruge. Vi er klar over, at chilien er populær lige nu, og det kan vi også se med den interesse der er for siden, og det er også klart, at vi ikke vil starte en webshop, hvis vi var sikker på, at den ville give stort underskud hver mdr.

Er sikker på, at du besidder en større viden end vi pt. gør, og det er rart at møde folk som dig, som deler vores "kærlighed" til chilien, men vi lærer noget hele tiden, og det håber vi, at vi kan give videre til de kunder som søger det.

Webshoppen har været undervejs i længere tid og ja, der mangler en hel del på siden, men vi er ny startet og vil løbende forbedre siden, takket være jeres inputs og konstruktive foreslag, så endnu engang mange tak!!

 Såfremt nogle af jer, som selv dyrker chilier og har lyst til at skrive en artikel om det, ja måske blot en god chilihistorie eller sende os billeder af jeres flotte chiliplanter, skal i være hjertelig velkomne, da det er en af de ting vi tilføjer til siden i nærmeste fremtid. 

Daniel Kold:
I så fald kunne i måske tage fat i en dygtig webdesigner herinde fra, så i kan få hjælp til siden udseende og opsætning. Det ville gøre underværker for siden og nok også lokke flere kunder til.

Ja, så snart der er lidt luft i budgettet er det klart en mulighed.

Med venlig hilsen

Jimmy

Chilismagning.dk 

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Tobias Hyldeborg:
Få en "Om os"-side.

God idé, der var en som skrev det samme til os igår, så det går vi igang med idag. 

Tobias Hyldeborg:
Bryder mig ikke om den grønne ramme om produktbilleder.

Det er der kun hvis man ser siden via mobiltelefon, og grunden til det, er at der mangelde lidt adskillelse 

imellem chilierne når man scrollede ned på siden.

Tobias Hyldeborg:
En styrke på "Stærk" siger ikke ret meget. Lav en skala fra 1-10 eller lign, hvor man evt. sammenligner med en jalapeno
 

Igen en god idé, som vi vil overveje.

Hav en god dag, og tak for din tilbagemelding.

Vh

Jimmy

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Jacob:
- Lav en grafisk visning af styrken (gerne på selve billedet)
 

Ja det var klart en mulighed, men vi har jo en chili oversigt hvor styrken fremgår. Vi har også et chilistyrkeskema hvor scoville enhederne står. Tænker du at der i hvert produkt skal fremgå en "styrketabel" ?

Jacob:
- Salg af chili-event bør have billeder af de folk, som vil møde op på min dør, ligesom jeg gerne vil kunne læse om deres kompetencer

Yes, og det vil tilgå siden. 

Tak og hav en god dag.

Venlig hilsen

Jimmy

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke haft tid til at læse hele indlæget men tag evt. et kig på denne danske side, de afholder chili smagning hvert år og beskriver hver sort m.m. http://www.gartneri-toftegaard.dk/index.php/dk/chili/chili-sorter

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit indlæg.

Kim Jacobsen:
Nu har jeg ikke haft tid til at læse hele indlæget men tag evt. et kig på denne danske side, de afholder chili smagning hvert år og beskriver hver sort m.m. http://www.gartneri-toftegaard.dk/index.php/dk/chili/chili-sorter

Ja toftegaard har en rigtig fin side og vi ser også frem til at deltage i deres chilismagning. :-)

Vh

Jimmy

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan i øvrigt købe alle eller næsten alle chili planterne i deres gartneri, jeg mener fra ca. april/maj men det står på deres side, når planterne er kommet op. Har selv købt en del planter af dem, bl.a. bhih jokolah, den må jeg sige var spicy :D, skala 10+++ (sjovt at give til de seje venner der tror de kan spise chili) :D men der er jo kommet meget stærkere siden jokolah var den stærkeste.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)