Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pc. størelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  idea max Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil importere et parti pc. covers, men ved ikke rigtigt hvad str. pc. der er mest populær.

Er der nogen der kan hjælpe mig med det.

mvh

Mia

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er heller ikke sikker. Men ordet "form factor" kan bringe dig langt :) Det bliver brugt til at angive størrelse på kabinetter. Eller "high, low og miditower". Hvis du vil ramme dem der gamer også, så kig lidt på hvor "gode" kabinetterne er til at skjule ledninger. Det er en vigtig detalje.

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia,

Jeg er dagligt aktiv på et hardwareforum, og jeg synes at kunne fornemme en trend ved mITX og mATX for øjeblikket. Dog vil det klæde din forretning med en høj fleksibilitet ved at rumme samtlige formfaktorer, fordi efterspørgslen fortsat er en ret blandet landhandel.

Det er i høj kurs at bygge computere selv, trods den lille fortjeneste, så sørg for at indhente tilbud, som du mener stiller dig i en bedre situation, end dine konkurrenter. Hvis ikke du kan opnå det, vil jeg stille min tvivl ved at drive forretning på det delmarked.


God vind.


Rasmus.

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

evt. finde ud af hvilke PSUér, motherboards og køle ripper der er mest populære i tiden. Finde deres størrelse og hvilke krav det stiller til kabinettet.

Derefter har du også et salgsargument - "Kan indeholde den store passive kølerippe fra Zalmann" <- eller hvad du nu finder på. 

 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hansen:
stiller dig i en bedre situation, end dine konkurrenter. Hvis ikke du kan opnå det, vil jeg stille min tvivl ved at drive forretning på det delmarked.


Enig med Rasmus. Med mindre du har et eller andet meget specielt (som kunderne også vil have) så er fortjenesten i PC verdenen forholdsvis lille og noget de fleste bør holde sig fra.

- Har kammerater der er gået konkurs på netop PC-dele.

Dennis 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)