Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dropshippere af iPhone covers!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jonathan:
For en 14-årig er det mange penge. :)


Ja det kan det være.

Så skal du holde dig til dropshipping. De fleste leverandører skal bruge en cvr nr. / se hjemmeside / se butik.

Det kan være at de ikke vil sælge til en i din alder. Men så brug din forældre til at snakke med dem hvis det er og kom uden om den problemstilling, hvis den opstår.

Mvh

Eric Christiansen
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan. 

Jeg kommer fra Aalborg og søger et projekt som dit at gå ind i. Jeg har lidt kapital og synes dit projekt lyder enormt interessant. Måske vi kunne finde ud af noget samarbejde. Du er velkommen til at skrive til mig hvis du mangler hjælp.

mvh. Rene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Jespersen:

Hej Jonathan. 

Jeg kommer fra Aalborg og søger et projekt som dit at gå ind i. Jeg har lidt kapital og synes dit projekt lyder enormt interessant. Måske vi kunne finde ud af noget samarbejde. Du er velkommen til at skrive til mig hvis du mangler hjælp.

mvh. Rene

Lyder spændende!

Skriver til dig. :)

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Nu snakker vi vel ikke kopier og registrede varermærker ?

Jeg har et samarbejde med en i Danmark, der betaler jeg 40-50 Kr. per sendte order, og det er BILLIGT !
Hans firma holder også mit lager, udskriver fakturarer, og opkræver penge.

For du kan jo ikke sælge fra Kina og få det sendt fra Danmark, når det kommer ind til Europa skal der jo fortoldes og betales Moms.

Hvis du sender et cover med China Post kan Post Danmark jo pålægge fortoldnings gebyr i Danmark, plus told og moms.

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jonathan og alle i andre

Vi tilbyder dropshipping på alle vores varer.

www.dogan-world.dk

Hvis i ønsker engros er det også en mulighed. Minimumskøb fra 10 stk.

Har vi ikke de varer du præcis søger kan vi få det hjem.

Mvh

Seref

dogan-world@live.dk

Tlf:22995144

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis prisen er under 80 kr, hvilket jeg gætter på, at prisen på et cover fra Kina er. Så bliver der ikke lagt moms eller told på. 

Sælger man det videre, så burde der vel lægges moms oven i.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Men told og moms regnes ud fra CIF prisen !
Altså Kostpris + Fragt + Forsikring.

Så er det noget meget billigt hvis det er under 80 Kr.

Jeg kan se mange sælger med registreded varermærker på, så er man jo kriminel hvis man køber dem.

Men det er jo op til ens selv.

Der sidder jo tusindvis af folk i Shenzhen og sender til hele verdenen, et stort gedemarked, og man får hvad man betaler for.

Kommer tit forbi der, da vi handler en del ind til udvikling af elektronik i de nærliggende markeder for komponenter.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver kun pålagt at betale moms af varen, hvis varen koster over 80 kr - her skal du ikke regne fragten med. Kostpris og forsikring har jeg aldrig haft behov for at skulle regne med, når jeg bestiller varer fra Kina.

Forstået på den måde, at køber du en vare der koster 10 kr, men det koster 100 kr at sende den, så er den samlet pris over 80 kr - men da varen koster under 80 kr, kommer der ikke told+moms oven på denne ordre.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skat´s regler siger at den pris der bruges til beregning for told og Moms er CIF prisen.

Så er det kost plys fragt pris der indgår.

Men nu har de jo ikke tid til at tjekke alle.

Et er love, et andet er praksis.

Bare så nogle ikke sidder og får en ide som ikke så kan gennemføres. Den pris på skriver skal jo også passe og toldere har finde værktøjer til at tjekke priser på div. ting, så det hjælper ikke altid at nedskrive prisen. Kineserene skriver lige hvad du vil have dem til, de vil endda hellerer skrive en lav pris på, for så har de ikke problemer når de skal sende det ud.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi to bliver nok ikke enige :)

Men jeg har efterhånde bestilt temmelig mange varer fra Kina, hvor varens værdi var under 80 kr, men med fragt kom den over 80 kr. Jeg har ikke en eneste gang betalt told+moms for de varer.

Evt kan du tage et kig på http://www.toldpriser.dk/toldberegner Prøv at sætte prisen på varen til 79 kr og fragten til 2000 kr = mere end 80 kr...du bliver ikke pålagt at betale toldgebyr og moms.

Når prisen på varen kommer over 80 kr, så er det rigtigt at man regner moms/told ud fra den samlet værdi - måske er det der vi går forbi hinanden. Jeg mener hvornår man bliver pålagt at betale moms/told, ikke hvad man skal betal moms/told af.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)