Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ligegyldigt, lad være med at læse....

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ligemeget, ikke imponerende, de kloge hoveder har afblæst alarmen, så dette bliver nok ny praksis på alle hjemmesider fremover, hvis du vil vide hvad det handlede om så send mig en pm

[Moderator har fjernet navn fra oprindelig indlæg.]

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener altså den tekst der står som nederste boks under menuen i venstre side ? :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rettet din overskrift, da den er lige aggressiv nok. 

Der er ikke noget fusk over ikke at følge Googles guidelines, men der er en risiko for at blive straffet/smidt af Google.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

helt præcis den tekst, hvorfor popper den i toppen i starten, er det så robotten læser den som den vigtigste tekst først og dernæst bliver den smidt i bunden så jeg som bruger ikke skal kigge på den

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu aner jeg ikke en skid om SEO mildt sagt :)

Men det kan jo også være en fejl på siden :) at beskylde dem for alt muligt er i mine øjne ikke okey :) Du ville jo selv blive nederen hvis andre gjorde det med dig kan man sige :)

Og er det meningen, så er det jo bare røv smart tænkt :) det genere ikke nogen :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg lige kan se, så indgår den omtalte tekst slet ikke i kildekoden hvorfor den må være uinteressant for Google.

Jeg tror teksten hentes dynamisk ind med noget Jquery eller lign. hvilket også stemme meget godt overens med at det lige blinker en gang inden den bliver placeret i venstre side.

Jeg kan tage fejl - kiggede kun lige kort :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Men efter at ha set din signatur, kan jeg jo se du føler dig truffet af en anden smykkebutik ;)

Det altid nederen når andre får federe ideer end en selv, men du må jo bare i gang med at kaste nogle flere SEO penge efter din side, det kan jo være du kommer på en ide de misunder så :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ja satme jeg er jaloux, hvis det er som jeg tænker det er, så er det jo fuldstændig genialt tænkt, det med overskriften var mest for at få folk til at læse den, men det er rettet nu så mon ikke vi er de eneste som kender kilden?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...nu er jeg pludselig vildt nysgerrig.  

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

send mig en pm så skal jeg nok sætte dig kort ind i det, det var for ikke at hænge nogen ud jeg har ændret inlæget igen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)