Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback til min nye hjemmeside www.Fitgain.dk
Måske i kunne komme med nogle tip på hvordan jeg kan optimere antal af checkouts. Har nemlig en del stykker der tilføjer varerne til kurven, men ikke går igennem til salget. Er der ellers andre ting i mener der bør laves anderledes? Sætter pris på al form for hjælp.
Jeg har brugt lang tid inde på shopify til at ændre alt til dansk, men kan ikke umiddelbart ændre flere ord af hvad jeg kan se. ( har ændret selve indstillingerne til dansk)
Hvad er CTA helt præcist?
Og ja, skal lige få arbejdet på " gratis fragt" bannerne.
Mht. vores slider har jeg svært ved at finde ud af hvad billedet skal være af, og om det bare skal være af proteinbarer eller hvad det skal være. Derfor har jeg lige nu valgt træet med "passion for quality" for at vise en form for naturlighed og fortælle vores værdier. Men ved ikke om det er skudt helt ved siden af.
Måske er leveringstiden udslagsgivende for, at nogen tøver med at afslutte deres køb. Du skriver under "Fragt", at der er en behandlingstid på ca. 15 dage, hvorefter varerne afsendes. Dels denne relativt lange leveringstid og måske dels en uklarhed om, hvorfor en behandlingstid på 15 dage er nødvendig, får måske nogen kunder til at holde sig tilbage.
Hvad er årsagen til en behandlingstid på 15 dage? Hvilke leverandører benytter du, og hvordan foregår samarbejdet?