Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd og vurderinger.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har tidligere drevet en tømrer/snedkervirksomhed, men pga sygdom måtte jeg stoppe (kun 40år). Men den dag i dag står jeg stadig med et større værksted med en del faste snedkermaskiner. Der blev efter min sygdom lavet 2 yderligere lejemål i bygningen som er lejet ud. Tømrerværkstedet beholdt jeg til lidt hygge og opbevaring er dvs. Men nu går jeg og tænker over om det kunne være smart at leje værkstedet ud som et "Gør det selv værksted" på dags, kortere/længere perioder. Dog primært tænkt til byens små håndværkere som kun råder hænder, bil, og håndværktøj.

Jeg kunne måske godt leje det ud fast, men nyder at jeg kan råde over maskiner osv i de perioder der nu passer mig. Skal så også lige nævne at det ikke er økonomien der gør at jeg vil leje ud i kortere perioder. Men jeg ville nyde at se det blev brugt mere end det gør, så kommer der jo måske også lige hygge håndværker snak ud af det.

Lyder det som en ide der kunne bruges, eller sidder der en forsikringsmand og tænker pas nu på hvis en kommer alvorligt til skade, eller ?

Har søgt lidt på nettet og har ikke fundet andre en gør det selv bilværksteder.

Håber at høre fra bare en eller flere Wink

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)