Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i en opstartsfase, og skal i den forbindelse bruge et logo... Hvad skal jeg forvente at skulle betale for et sådant?

 
 
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
200 - 200.000,- kr.
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, et enkelt logo i to farver.. er det mere specifikt? :-)

 

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det afhænger ikke så meget af selve logoen, men hvem du får det lavet hos. Særligt krav til dokumentation og diverse foranalyser. Hos os ville den formegentligt koste omkring 10.000,- kr, men det afhænger af mange ting. Du er velkommen til at ringe til mig og tage en snak.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt som at spørge: Hvad koster en bil

Der er reklamebureauer hvor mindst fem kreative mennesker skal sidde og brainstorme i 14 dage før de har et logo til dig, og så er der i den anden ende de mindre som er til at betale for fattige iværksættere.
 
Jeg fik sidste år lavet et logo af Hans Kjer her fra amino, og det var jeg vældig tilfreds med. Prisen lå i den lave ende af Jonas'' skala , men prøv da at smide Hans en mail, så er jeg sikker på at han kan give dig en fast pris.
 
mvh Carsten
 
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min erfaring er følgende:
Når du skal have et reklamebureau eller en grafiker til at lave noget for dig, så drejer det sig for over 50 procents vedkommende om kemi - altså om du og reklamebureauets folk svinger sammen. Så er der selvfølgelig noget faglighed, der også skal være på plads, men kemien betyder utroligt meget, fordi de løsninger, som de sætter på papir og skrift, skal være udtryk for nogle tanker og følelser, som du måske har svært ved at kommunikere videre til dem. Og ofte viser den gode løsning sig at være den, som du ikke engang havde givet udtryk for, men som de alligevel fattede.
Derfor - vælg ikke reklamebureau eller grafiker til din markedsføring ud fra pris (udelukkende, i hvert fald :-). Afhold et møde med dem og find ud af, om de forstår hvad du siger og om der er en god kemi mellem jer.
 
***
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har rigtig gode erfaringer med en fyr der hedder Jan, han har bla desinget det logo jeg har på mine websider (kan ses under min signatur)

Om i kan finde ud af noget må du prøve at høre ham og du kan kontakte og evt. se han hjemme side her: http://www.jh67.dk/

Dog er har han meget travlt så det bliver nok ikke noget han lige løser på en dag.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/26/2006 4:21:12 PM Forfatter: Carsten Jacobsen
Jeg fik sidste år lavet et logo af Hans Kjer her fra amino, og det var jeg vældig tilfreds med.
 
Yep - han laver også alt grafisk arbejde for mig. Flink fyr, i øvrigt.
 
mvh Hans
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været inde på www.globalinvest.dk.

I har da et fint logo?!? eller hvad?
Der kunne måske arbejdes lidt med farverne ellers er det da udemærket 
Ellers prøv de forskellige designskoler eller multimedieskoler. Der er masser studerende/elever, der gerne vil prøve kræfter med sådanne "rigtige" opgaver (billigt).
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

 
Jeg er selvlært grafiker, og jeg vil gerne kigge på et logo til dig. Hvis du ikke er tilfreds, skal det ikke koste dig en krone. Har du lyst, må du gerne sende mig en mail så uddybende informationer om din virksomhed, internet adresse etc.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)