I mit tilfælde har flere "Likes" været meget gavnligt. Hvad hjælper det, at man har et fedt koncept hvis folk ikke er kender til det? Jo flere "Likes" jeg har fået ind, des mere omtale har jeg fået og jeg er bl.a. den vej igennem blevet nomineret for en Bloscar Travel Award - http://turistinewyork.dk/bloscars-2014-travel-award-and-the-nominee-is/ hvilket jeg ikke ville være hvis ikke folk kendte til mig. Jeg studerer Turisme i NY, og jeg VED at dette koncept er genialt og at jeg gør en forskel i rigtig mange turisters NY-oplevelse. Desuden, så giver mange "Likes" en tryghedsfornemmelse hvis man har i sinde at handle med firmaet. Det er muligt det kan være en falsk tryghedsfornemmelse men Social Media er SÅ vigtig i vore dage. Hvis ikke du er "out-there" så kan du i princippet miste kunder fordi du f.eks. ikke har særlig mange "Likes", "Followers" og des lige. |
jamen jeg tror også likes virker i mange fald - siger bare at JEG ikke tror på dem da de alt for ofte bygger på kolligial bytning eller direkte køb og jeg gider ikke snydes til at tro nogen virkeligt har testes og liker - ,men JA jeg tror de virker - om end jeg tror de dør på et tidspunkt
vh