Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook likes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Forest Hills, NY
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Turist i New York Skrevet kl. 00:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I mit tilfælde har flere "Likes" været meget gavnligt. Hvad hjælper det, at man har et fedt koncept hvis folk ikke er kender til det? Jo flere "Likes" jeg har fået ind, des mere omtale har jeg fået og jeg er bl.a. den vej igennem blevet nomineret for en Bloscar Travel Award - http://turistinewyork.dk/bloscars-2014-travel-award-and-the-nominee-is/ hvilket jeg ikke ville være hvis ikke folk kendte til mig.

Jeg studerer Turisme i NY, og jeg VED at dette koncept er genialt og at jeg gør en forskel i rigtig mange turisters NY-oplevelse. 

Desuden, så giver mange "Likes" en tryghedsfornemmelse hvis man har i sinde at handle med firmaet. Det er muligt det kan være en falsk tryghedsfornemmelse men Social Media er SÅ vigtig i vore dage. Hvis ikke du er "out-there" så kan du i princippet miste kunder fordi du f.eks. ikke har særlig mange "Likes", "Followers" og des lige. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen jeg tror også likes virker i mange fald - siger bare at JEG ikke tror på dem da de alt for ofte bygger på kolligial bytning eller direkte køb og jeg gider ikke snydes til at tro nogen virkeligt har testes og liker - ,men JA jeg tror de virker - om end jeg tror de dør på et tidspunkt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Forest Hills, NY
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Turist i New York Skrevet kl. 00:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår godt hvad du mener. Tror også du kan have ret i, at noget nyt smartere og mere autentisk vil komme på banen. Og jeg tror også folk idag er smarte nok til at se om det er "byttet/købte" Likes eller om det er reelt product/service som man kan have tillid til. Og så er det jo super smart at man parrer ens side med Recommendation app'en, således at man giver tilladelse til at de mange "Likes" kan give sit besyv med.

Heldigvis har jeg kun haft positiv erfaring med min side, men jeg har heldigvis også rent mel i posen. Langt de fleste "Likes" er kommet ved direkte henvisning. Har f.eks. hørt der løber et rygte omkring mig i Jylland - positivt vel og mærke. Så det er skønt at vide at den gode gamle "Word of mouth" stadig virker og er effektiv.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)