Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny Netshop --> www.iDesire.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen!

Vi er en nystartet netshop, som primært lægger vægt i accessories for herre og damer! Men vi vil snart også få tøj ind på siden!

 Ville være dejligt med lidt feedback på siden, da den endelig er kommet op og køre! Hvad der er godt og vigtigtst af alt, hvad der kunne blive bedre!

Ideer til mindre økonomiske markedsføringer tager vi også varmt imod :)

Tusind tak for jeres tid og håber at høre fra jer!

Mvh

A. Hoodaji * iDesire.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er en udemærket webshop i har fået stablet på bene, Jeg syntes dog i skulle få udskiftet logo samt topbanner til noget mere smart.. Men ellers ser det godt ud.. Jeg vil dog lige gøre dig opmærksom på at du skal huske at få tilladelse af Firmaerne bag produkterne hvis du bruger deres logo, ellers kan der komme et erstatningskrav. ( det er selvfølgelig kun relevant hvis du laver parallelimport eller ikke køber gennem de officielle danske grossister)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj iDesire.dk,

Kan rigtig godt lide navnet på shoppen :P
Well, men jeg ville nok også som nævnt tidligere lave et lidt mere crisp/sprødt logo.

Jeg ville måske prøve at lave nogle mere gennemgående fonte... for umiddelbart kunne jeg tælle en 5-6 forskellige fonte, og det er uden producenternes logoer.
Men også flash tingen i midten har en masse fonte... og det gør sitet ret rodet.
Så få udskifte nogle fonte, så tingene ligner hinanden - og der kommer lidt mere ro på sitet.

Man må heller ikke have "udsalg" stående - uden at der så er noget i kategorien - ellers er det totalt øffer at se udsalgsskiltet.

Det var alt herfra....
Good luck med webshoppen :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for den konstruktive kritik/ros!

Hvad vil det helt præcist sige og lave parrallelimport? Og må man ikke bruge logoer, når der er tale om parrallelimport?

Mht. logo, så har vi haft lidt forskelligt op og vende, og vores webdesigner har lavet nogle forskellige designs, men det faldt på ingen måde i vores smag, så vi har valgt at holde os til det enkle, men kan sagtens følge dig!

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil :)

Tak, for det, ville gerne lave noget anderledes end det sædvanlige trend, style etc. som alle shops næsten bruger :)

 

Hvad menes der helt præcist med fonte?

Under udsalg kommer der selvfølgelig produkter ind! :)

 

tak for din tid :)

mvh

iDesire.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej generelt set må du ikke bruger logoer når det parralleimport. Da det går udenom de rigtige grossiseter. Anyway, hvis du ikke har fået specifik tilladelse af den officielle grossist eller producenten til at bruge logo'er må du ikke bruge dem.

 F.eks. med Casio, der skal du have tilladelse fra Casio selv eller den danske grossist Henning Stæhr, til at bruge logo'et og hvis du ikke køber gennem henning stæhr, vil han nok ikke lade dig bruge logo'et Smile

 Det samme gør sig nok gældende for dine andre mærker.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonte = Skrifttyper

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg syntes grundlæggende at det er et godt site i har fået lavet. Men med alt nyt er der jo nogle skavanker der skal rettes til før man kan release det. 

At lave en god e-butik tager tid. som lidt hjælp på vejen har gennemgået startsiden og knyttet en række kommentarer til den. For at gøre det lidt mere overskueligt har jeg lavet kommentarene på et screendump. Dette finder du her


René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin M. Var vi ikke lige klar over, men kan godt se det nu hvor du bringer det på banen, så det er fjernet! Men er det ikke noget med at det er lovligt at lave parallelimport så længe det er indenfor EU's grænser?

Men vi kan hurtigt blive enige om at det er dårlig forretningsmoral og handle udenom den danske grossist, derfor vil vi tage kontakt til Henning en af dagene og høre nærmere om forhandling af produkterne! Smile

De andre mærker er mærker vi har købt igennem danske grossister! Big Smile

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ArosIT

Tak for den konstruktive kritik, de ting vi var enige med dig i er blevet rettet!

Fortsat god aften

venligst

iDesire.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)