Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg er i et vadested, gode råd søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Up and comming Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoes

Der var engang en klog mand der sagde til mig ”Du finder dig aldrig tilfreds i et 8-16 når du har det drive som du har, det er en illusion”.  Det er nu 3 år siden og jeg havde bestemt mig for at det skulle være løgn. Jeg skulle være lønmodtager og arbejde mig op i graderne og tjene boksen som sælger.

Det går i og for sig den rigtige vej som lønmodtager, jeg vækster på lønkurven og bliver kun bedre og bedre til jobbet. Men der er skår i glæden… Den kloge mand fik ret… Jeg føler aldrig jeg passer ind, jeg føler jeg burde noget andet.

Status pt.

For at imødekomme det væld af ideer der stadig vælter ind, har jeg etableret 2 virksomheder ingen af dem hiver nævneværdig kapital ind og udsigterne er længere end forventet pt 6-12 måneder. Så jeg kan ikke kvitte jobbet, da huset og konen skal betales og ikke har en kapital opsparet.

Mit spørgsmål:

Der er jo ingen tvivl om at mit fokus hele tiden forsvinder fra mit egentlige levebrød og yderst velbetalte job og det er bare ikke holdbart, det går ud over min personlige stolthed. Jeg kan ikke være den eneste der står i det vadested, hvordan får i det til at fungere? fordi jeg har alt respekt for min arbejdsgiver og vil gerne leverere hvad han betaler mig for. Gode råd modtages

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)