Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svin vores hjemmeside til! Fortæl os, hvad vores hjemmeside mangler og hvad der kan gøres bedre!

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Min ven og jeg (studerende på 17 & 18 år) startede på et projekt i mandags, som går ud på, at vi vil skabe den fortrukne danske webshop at købe skins til ens iphone, macbook, playstation 3, ipad osv.

Ingen af os har nogen tekniske færdigheder som sådan, så vi bliver nød til at lære det fra bunden af (grundet at vi er ikke har mange penge at gøre med) og det bærer vores side også præg af, synes jeg selv.

Men i hvert fald - vi skal have lavet en FANTASTISK to-do-list og derfor tænkte jeg, at jeg ville henvende mig til Aminoerne, eftersom at I er super gode til at give konstruktivt kritik, hvilket jeg selvfølgelig også håber gør sig gældende i dette indlæg!

Link til webshoppen:

www.modshop.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lavet jeres egne guides, gerne på dansk da dette er jeres marked. Og få det smidt på forsiden, eller hvor man nemt kan finde det.

"Om os" er måske lige i overkanten. Det er min personlige holdning. Skru lidt ned for charmen. Jeg tænker at I er for selvfede, og ikke på den gode måde.

Ellers generelt en lækker side, og produkter. Havde I nu nogle produkter til min computer, så kunne jeg finde på at købe hos jer.

Derudover synes jeg at I skal fjerne jeres fragt på 10,- Tror ikke at I får mersalg af 10,- Plus jeres produkter ikke indbyder til andet end 1 køb. Jeg mener, hvem køber 2 covers til deres Iphone f.eks.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeres baggrundsbillede fylder 5,2 MB. Det burde i komprimere, så siden loader hurtigere.

Der er ingen kontaktinformation: Adresse, telefonnummer, cvrnr. etc. - Kontaktinformation skaber tillid og næsten ingen vil af gode grunde ikke handle på en webshop uden der er tydelig information om hvem de handler med. Det er typisk scamsites der skjuler kontaktinformation. 

I bliver nød til at sætte jer ind i søgemaskineoptimering, hvis i vil gøre jer håb om at få besøgende fra søgemaskinerne. Første skridt er at skrive unikke beskrivelser af samtlige produkter, da kopieret indhold kaldes duplicate content og absolut ikke gavner hjemmesidens indeksering.

Installer google analytics, så i kan se antal besøgende, deres adfærd og måle på konvertering, så i har noget at optimere ud fra.

I har et lille problem med jeres theme, da produktteksterne mangler helt eller delvist i Chrome på Mac. De dukker op når man scroller ned???

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Marc!
Tusind tak for svaret på indlægget. 

Vi havde i forvejen allerede planer om at få lavet nogle guide-videoer senere hen, sådan vi også kan markedsføre vores webshop igennem YouTube - og det kommer der også helt sikkert inden for det næste stykke tid!

Udover dette, så er det nogle super gode ting som du skriver og vi siger tak fordi du gad at besvare indlægget og tilføjer det på vores to-do-list! :-)

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, Karsten.

Vi har tilføjet de ting som du har skrevet på vores to-do-list og vi har lige komprimeret vores baggrundsbillede så det fylder mindre end 1/10 af, hvad det gjorde før :-)

Vi vil lige kigger nærmere på problemet angående vores theme - og hvis der er andre, som det samme sker for, må I meget gerne sige det! :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser nogle småting med handelsbetingelserne.

F.eks.

'afgiver ej heller selvstændig garanti for, at de bestilte varer og køber opnår kun de garantier, som producenten udsteder for køberen'

Vil i ikke overholde dansk lov?

'Ved returnering bedes køber anvende Post Danmark '

Dette er et krav i ikke kan stille.

'Bemærk: Der forekommer ingen tilbagebetaling til køber, hvis vi vurderer, at der er enkelte eller flere mangler ved produktet/produkterne.'

Der skal laves en skønsmæssig reduktion i hvert enkelt tilfælde.

Hvem er i forsikret hos? - hvis nu jeres produkt er skyld i at noget går i stykker?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Primdahl:
Min ven og jeg (studerende på 17 & 18 år) startede på et projekt i mandags, som går ud på, at vi vil skabe den fortrukne danske webshop at købe skins til ens iphone, macbook, playstation 3, ipad osv.

Synes måske at det citat siger ret meget...
Og med et kort blik på siden, er min oplevelse i punktform:
- Intet nyt at se her
- Endnu et theme-site uden særlig value-proposition

Det betyder ikke at det ikke er ok i forhold til I har brugt mindre en uge på det, men at offentliggøre det som et forsøg på at blive den foretrukne, kalder altså på en Thomas Blachman 

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil naturligvis gerne overholde den danske lov, Carsten. Jeg vil gerne være helt ærlig angående dette: Det er noget vi har fundet på en anden webshop for så at omskrive få ting, da ingen af os har forstand på alt det juridiske - men det kan jeg se, at vi skal sætte os 100% ind i nu.

- Tak for din respons!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Primdahl:

Vi vil naturligvis gerne overholde den danske lov, Carsten. Jeg vil gerne være helt ærlig angående dette: Det er noget vi har fundet på en anden webshop for så at omskrive få ting, da ingen af os har forstand på alt det juridiske - men det kan jeg se, at vi skal sætte os 100% ind i nu.

- Tak for din respons!

Få en advokat til at læse det igennem. Det kan han gøre på en time MAX....

Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 25
Fra  www.modshop.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:
Det betyder ikke at det ikke er ok i forhold til I har brugt mindre en uge på det, men at offentliggøre det som et forsøg på at blive den foretrukne, kalder altså på en Thomas Blachman 

Hej, Jesper.
Vi har naturligvis taget stilling til at folk ville skrive sådan noget - og vi skriver også følgende i vores 'Om os':

"Vi ved dog godt, at det hele ikke kommer på en dag, så hvis du tager dig selv i at tænke, efter at have læst ovenstående, at du har set langt bedre webshops, så er vi tilbøjelige til at give dig ret - men det kommer til at ændre sig på længere sigt." 

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)