Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille lørdags debat. Betale SEO kun efter no cure no pay

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Delin79

No Cure No Pay SEO kan være en fin løsning - men for langt de flestes vedkommende er det ikke tilfældet. At skrue en NCNP SEO aftale sammen, som både er fair overfor dig og leverandøren, kræver nemlig mere end blot som så. Med andre ord er en No Cure No Pay løsning, sjældent noget som man som nybegynder gør klogt i at kaste sig ud i.

Anyways, skulle jeg give dig et dækkende svar her, vil det blive meget langt. Jeg vil derfor foreslå at du ser min video om emnet, hvor jeg tager næsten alle tænkelige aspekter med ift. NCNP-SEO. Videoen varer 10 minutter, og er normalt forebeholdt de folk der har signet op til marketing.dk (stadig i beta). Jeg har dog gjort videoen offentlig tilgængelig ugen ud, så du (og andre med interesse) kan se den uden at skulle signe up først

- Emil

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Delin79:
Jeg har aldrig brugt SEO firmaer, så jeg ved faktisk ikke hvad jeg får/ikke får. Så derfor vil jeg foretrække den løsning 'No cure, no pay'. Umildbart vil jeg også mene at vi får et bedre samarbejde, og senere i forløbet. Men så snart jeg nævner det, bakker de helt ud. Det kan jeg kun se, som om de levere et møg produkt.

Er meget enig i dette derfor tilbyder Marketing Manager også No Cure No Pay, vi er ikke bange for at tage udfordringen op

ser vores løsninger og priser her :

http://onlinemarketing-shop.dk/seo.html

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)