Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil godt investere kr. 10.000. - 15.000. i et mindre eksisterende projekt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt investere kr. 10.000. - 15.000 i et mindre eksisterende projekt.

Desuden kan jeg evt. lægge noget arbejde i det i for af fx. regnskab og administration samt vedligeholdelse af hjemmeside ect.

Mit krav er at der enten allerede skal være et overskud eller et klart potentiale.

Herudover er jeg åben over for det meste.

Send en PM, og så tager vi den derfra.

Fra Viborg
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Slettet

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de indkomne svar der ind til nu er kommet.

Kræver projektet mere end kr. 15.000,-, er jeg villig til at se på dette.

Det vigtige er, at jeg mener jeg kan få et afkast og evt. nogle udfordringer i forhold til at deltage i udvikling af projektet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Jeg ved desværre ikke hvordan man sender en PM, men jeg vil MEGET gerne snakke med dig.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dani. 
Jeg har med interesse læst dit opslag og har en portal som ikke kun formidler kontakt mellem virksomhed og studerende, men også giver mulighed for at søge, finde og ansøge om elevpladser mange steder i landet. Det er ikke en klassisk job-portal, men et site med 100% fokus på elevpladser. 

Der er som opstart allerede små 200 unikke besøg pr dag, der er etableret over 40 aftaler med store virksomheder og sælges udelukkende pga stigende fokus på andet forretning. 

Sitet er til salg nu og den ideelle køber er naturligvis en der ser potentialet i at alt forarbejdet er gjort, rigtigt mange aftaler er i hus og selv seo er der arbejdet meget med. Så sitet er på et stadie hvor det er klar til at blive set af endnu flere men også med mulighed for selv at præge udviklingen hvis man har lyst. 

For at høre mere uddybende omkring en overtagelse og meget mere, er du meget velkommen til at skrive til mig på dme@dmegraphic.dk

Den ene medejer er villig til at bruge en måned på at lukke endnu flere aftaler og sætte jer ind i sitet efter overtagelse. 


Du kan læse mere om mig personligt på davidmetzon.dk

Rigtig god dag. 

De bedste hilsner
David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle henvendelser, som jeg vil søge at besvare snarest muligt :-)

Jeg er stadig åben over for evt. spændende projekter, men er ikke interesseret i MLM/Network Marketing.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)