Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gi´ mig, Gi´mig, Gi´mig....

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Rytterkompagniet Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Er jeg den eneste der oplever en stigning i disse henvendelser?

"Hej Kunne I tænke jer at sponsorere en lille ting til give-away? VH XXX"

"Hej XXX. Vi får rigtig mange henvendelser om sponsorering og er derfor nødt til at sortere i dem. Hvad skal en evt. sponsorgave bruges til? VH Frederikke"

"Til migSmile"

"Skal du holde et arrangement, er det til en klub eller lign?"

"Nej, bare til gave til mig"

"Hej XXX. Desværre sponsorerer vi ikke privatpersoner udover vores prof. samarbejdspartner.... bla. bla....."

Og dem modtager jeg pt. ca 5 af om ugen!! Alle fra yngre kvinder, som gerne vil sponseres, have en gave, har lavet en facebook profil etc. etc.

Jeg bliver bare SÅ træt... De fleste anstrenger sig ikke engang med at skrive HVORFOR vi skulle smide en gave i nakken på dem.

JA: vi sponserer gerne præmier og lign. Men der skal selvfølgelig være en vis reklameværdi!

JA: vi anstrenger os for at give kunderne mere end de forventer... men hvis vi skal til at forære gaver til højre og venstre OG bruge porto på at sende det, kan vi jo lige så godt lade døren stå åben.

Skal jeg lægge en "sponsor politik" ind på hjemmesiden og henvise til den?

Hvad ville I gøre? Og kan det vendes til noget konstruktivt?

Mange Hilsner

Frederikke

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Husk det er tilladt at lade være med at svare på mails der spilder ens tid Wink

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Rytterkompagniet Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret.

Men en del af dette foregår også på sociale medier.

Vi "brander" os på det personlige salg... og derfor kan det være lidt svært at komme udenom et kort, men præcist svar.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav evt en speciel "Sponsorpakke" med en salgstekst til:
"Special price for you!" 

Der skal selvfølgelig indberegnes samme fortjeneste som på dine andre produkter/services.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederikke:
Vi "brander" os på det personlige salg... og derfor kan det være lidt svært at komme udenom et kort, men præcist svar.

Et kort og præcist afslag er også en mulighed.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederikke

Det er gået helt amok den seneste tid. Folk tror de kan få alt gratis, hvis de nævner en på deres facebook eller lign. 

Jeg er stoppet med at svare de useriøs mails, og hvis nogen rykker, hvilket meget få gør, så får de en kort forklaring.

Du kan evt. lave en standart mail som spørger ind til hvor mange der ser dit brand og hvad du kan tjene på at være sponsor. 

Mvh Gösta

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en ide med en enkelt eller 2 artikler med reklame på, som de sponsor-hungerende  kan købe med klækkelig rabat? Så det er omkostningsneutralt for dig? 

Jeg kan forestille mig at det er meget irriterende, for at sige det mildt, med alle de henvendelser, men istedet for at lukke helt af, med alvorlig fare for at "gi mig gi mig" generationen bliver smækfornærmede og skriver negativt om din virksomhed på facebook, så i det mindste give dem den mulighed? Et "nej. men....." er altid bedre end et "NEJ!". Så har de evt. selv sagt nej til et godt tilbud og du kan sagtens forklare, at du får så mange sponsor henvendelser at du umuligt kan forære noget væk, men et godt tilbud kan du da altid give. ;-)

 

 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er møg irriterende sådanne, som gør det bare for, at få gratis ting. 

Jeg modtager personligt selv ting, men det er virksomheden selv, som har taget kontakt om et samarbejde, da min blog åbenbart kan give dem noget værdi. 

Fra Odense
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Rytterkompagniet Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle Jeres svar.

Gösta Jørgensen:
Det er gået helt amok den seneste tid. Folk tror de kan få alt gratis, hvis de nævner en på deres facebook eller lign.

Göstas bemærkning rammer meget godt! Føler mig provokeret af dén holdning; jeg får sku´ ikke noget gratis af mine leverandører... :-)

Som flere er inde på, vil jeg lave et par specielle pakker/ produkter - målrettet disse henvendelser. Og så forsætte de "flinke afslag".

Et eller andet sted er det jo positivt at de har fået øje på os...

VH

Frederikke

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig og det ville irritere mig, ville jeg bare ignorere de mails :) Men nu er det ikke mig der har problemet, jeg kan kun sige at du skal prøve finde en læsning DU er tilfreds med

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)