Johera: selvfølgelig kan du fra appen følge med i alle transaktioner på paii. Appen er koblet til et kreditkort så du betaler ikke via din telefonregning. |
Hvis nu fremtiden byder på hjemmesider med Paii betaling, så slipper hjemmesiderne med alt det bøvl med NETS og 3-6 ugers oprettelse og kreditgodkendelser og hvad ved jeg?
Så burde man kunne starte en hjemmeside og være klar til betaling fra alle danskere med Paii på mindre end 5 minutter, også selvom at betalingen faktisk trækkes fra et Mastercard, Dankort, Visakort eller noget helt andet. Paii giver jo den løsning, at den alene er betalingsformidler og dermed ophæver alt det fis med 17 forskellige logo'er og kort etc på hjemmesiden.
Så handler man kun med danskere, så ville fremtidens webshop være godt kørende kun med denne application.
Jeg tilmeldte mig straks på lanceringsdatoen, for jeg hader NETS af et godt hjerte, så alt hvad der kan gøre livet nemmere støtter jeg gerne. Hvis det lukker NETS i sidste ende, så bliver jeg endnu lykkeligere, men det sker nok ikke.
Jeg håber, at alle netbutikker vil tage løsningen til sig hurtigt, så vi kan slippe for alt det fis med NETS fremover.