Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Launcher med privat fly limo og ekstrabladet uden betaling :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AlphaLine Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

For en god ordens skyld ligger dette opslag også i Amino kapital. Det er flere spændene ting i gang omkring denne platform som jeg af gode grunde ikke Kan dele med alle lige nu men det er stort og nyt :)

Jeg søger 

 En investor

Låne penge

Jeg er i følgende branche(r):

  • Handel
  • IT, Teknologi, WWW
  • Servicevirksomhed

Status

Har omsætning

Jeg skal bruge

200.000 kr.


Jeg skal bruge penge til:

Penge går til idriftsættelse af sitet, og sikre driften de første 2-3måneder, samt markedsføring.
Jeg søger en mindre investor der sammen med mig vil udvide indtjeningen på det danske marked.
Konceptet er oppe og kører i test fasen, samt og klar d. 6-3-2015 til at blive online.
Meget kort Info om siden; den sørger for at hjælpe mænd og kvinder med at blive mere romantiske og skabe en uforglemmelig aften eller weekend. 

Jeg er lige blevet færdig med en reklamefilm med Frederik Fetterlein, som er front figur på sitet. presse materiale er klar, samt er markedsføringen ligeledes tilrettelagt.

Hjemmesiden er udviklet af folk der tidligere har udviklet nogen af verdens bedste sites. Jeg vil ikke vise alt men her er en forsmag. 

Jeg har lavet en pre-launchet som du kan se her www.romanticdeals.dk 
Sitet går i luften 6-3-2014, her har vi ekstrabladet med som følger os i 24 timer.
Det er i samarbjede med Frederik Fetterlein, at vi er med i Ekstrabladets program "24 timer”
Konceptet går ud på at de følger en kendt i 24 timer, og ser hvordan denne lever. Vi vil ligge på Ekstrabladets forside i 24 timer hvor man her kan se os live og se Romanticdeals blive launchet. Vi vil her i programmet lave konkurrencer og andre spændende ting. Vi har allerede oplevet en stor intresse for vores koncept, er lige blevet færdig med et interview med BT. 
Ikke alt om konceptet er offentliggjort vi har nogle fede ting, som jeg fortæller gerne mere, hvis du kunne finde tid til et lille møde eventuelt over telefonen på forhånd tak.
Der er også skrevet denne artikel se link. http://realityportalen.dk/rcarticle/diva-frederik-var-mentalt-ude/
Vi har herudover også en føler ude i Sverige, som er vores næste skridt.


Lidt om Romanticdeals.dk; 

Romanticdeals.dk er meget mere end et site, hvor du finder sjove oplevelser og unikke tilbud. Vi ønsker også at hjælpe dig med at huske de mærkedage som vi alle glemmer i en hektisk hverdag. Det være sig; bryllupsdag, fødselsdage, årsdag, eller mors dag.

Rent praktisk indtaster du de informationer, som du ønsker vi skal huske for dig og så vil du modtage en SMS og Email med en påmindelse cirka 14. dage før den respektive dato. I samme mail tillader vi os, at give dig forslag til hvad du kan forkæle dine kære med på mærkedagen. Det kunne være romantiske forslag til en kæresteaften eller bare en hyggeaften med familie eller venner. Vores udvalg spænder lige fra en hyggetur i biffen til at blive fløjet i private jet på shoppingtur i udlandet. Det er kun dig der sætter grænsen for, hvor meget dine kære skal forkæles!

Hvem er du:
Du er garanteret en der ligesom mig brænder for succes og vil tjene en masse penge.
Du kan ligesom jeg, se mulighederne i at tjene rigtig mange penge og udvide til flere lande, da konceptet er klar til det.
Det er ikke et krav at Du skal være med i den daglige drift.
Du behøver ikke have erfaring med drift af hjemmesider
Men tilgengæld forventer jeg at du ligesom mig ønsker at få stor succes med det man laver.


Her er lidt om mig/os:

Med i Romanticdeals følger en super iværksætter som har drevet virksomhed de sidste 15 år. 

Mit navn er Robin Ghose 39 år.Jeg har kørt som røgdykker, Security i cph lufthavnen og leder i Dansikring de sidste 10 år. I mellemtiden har jeg drevet en amerikansk børnemøbel kæde i dk, med butikker beliggende Fields, City 2, amagercentret samt Kbh strøget.

Nu har jeg sagt op, så derfor er jeg mere end fuldtid i mit koncept Romanticdeals. Har indlejet mig på et kontor beliggende overfor Fields for hele 2014, så den rette partner vil kunne sidde her i lokalet, dette er ikke et krav.
Jeg har stor erfaring med iværksætteri samt at drive en sund forretning. 
Jeg elsker at networke og har mødt mange spændende mennesker, der har hjulpet mig med kontakter til denne her branche.
I min fritid bruger jeg tiden på svømning, styrketræning samt at fiske på en god frisk søndag morgen:-)

Til sidst vil jeg vise dig vores bag om filmen som bliver frigivet på dvs sites som en teaser.
Se link:




Robin Ghose
Romanticdeals 
Arne Jacobsens Alle 7-5
2300 København S
Tlf:27199933

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)