Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi starte et SharePoint eventyr sammen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går og tumler med en idé til et SharePoint UI som jeg gerne vil forsøge at arbejde på. Jeg arbejder dagligt med SharePoint og syntes at noget at det som mangler allermest er en godt interface til brugerne. SharePoint er pt. et meget funktionalitest tungt og udvikler præget produkt og jeg tror at det savner et fornuftigt visuelt interface.

Jeg har desværre ikke personligt tilstrækkelig udvikler potentiale (eller økonomi :-))og søger derfor efter nogle som kunne tænke sig at udforske potentialet vedr. et nyt UI til SharePoint hvor brugerne er i fokus. I første omgang har jeg ikke de store ambitioner da jeg i første omgang blot vil udforske/udvikle mine idéer, men hvem ved hvad dette kan ende med!? :-) 

Så skriv gerne en PM til mig hvis du har gode kompetencer indenfor udvikling til SharePoint og UI og har lyst til at bruge lidt af din fritid (i første omgang) til at forsøge at stable et samarbejde/koncept/produkt/service på benene!

Mvh.

Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Er du selv SharePoint udvikler ?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby,

Nej, desværre ikke (har derfor brug for personer som "knows that shit" :-).

Jeg arbejder i en virksomhed hvor vi arbejder med SharePoint, men mere med implementering (specielt EDMS) for øje og ikke så meget udvikling.

Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)