Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sennid.com

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Kunne godt ønske mig at vide hvad i kunne komme med at sennid.com manglede.

Det er en slags website som reklamere for venner og egne sites, og programmering.

Har selv en liste med ting som kunne ønskes.

Men kom med jeres mening..?

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Det da helt sikkert en flot hjemmeside du har dig !

Det første jeg ligger mærke til er dog immervæk Google reklamerne nederst på siden. De skal efter min mening væk og det kan ikke gå hurtigt nok.

 

Held og lykke

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak..

Ja har også kigget lidt på det, og du har sku nok ret..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden ser lidt underholdende ud i Firefox, hvis man kan udtrykke det sådan.

Hvis jeg var dig ville jeg kigge lidt på selve kildekoden til hjemmesiden, og holde den op med standarterne ifølge World Wide Web Consortium (http://www.w3.org). Fyr hjemmesiden igennem en html validator, og få rettet de fejl der er. Det vil garanteret hjælpe på udsendet i Firefox, og andre browser end Internet Explore.

 

Efter man har valgt sprog, ser det ud som om der også skulle loade noget flash. Men dette forbliver blot hvid. Ud fra teksten på hjemmesiden, antager jeg at det er menuen, da jeg ellers ikke kan finde et link til kontaktsiden, som du ellers nævner i teksten.  


Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også Firefox og flash menu'en loader heller ikke for mig. 

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Ja ved godt det med FF..

Men udover det, er der andre gode råd ?

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tjaa.. Har ikke det helt store at bidrage med, andet end at jeres side lugter lidt (meget) af amerikansk template, hvilket jeg finder lidt sjovt, når i selv tilbyder andre webdesign og diverse andre ydelser..Huh?

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Den lugter ligefrem, lyder ikke så godt..

Den er skam hjemmelavet, men ja det er amerikansk agtigt.

Var også meningen, da jeg godt kan lide måden. De laver sites på.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med dit nye site.

Umiddelbart virker sitet super flot, med som en gammel design rotte synes jeg at den virker i typist amerikansk skabelon design aktiv ala de tusinder af weddesigner skabeloner som man kan købe på templatemonster.com.

Nogle er ganske pæne, men for et website der skal reklamere for "kode" og programmerings arbejde, vil jeg nok vælge et mere "understated" udtryk. Udviklere er mere til faktuelt indhold og er nok ikke helt vildt oppe at køre over lyd og flash-elementer(som forøvrigt ikke er ordentlig implementeret, du har "flashrammer" på alle dine swf opjekter). Og så de lyd effekter, de skal altså død :)  det var funky for 5-6 år siden.

Flagene kunne med lidt held godt gøres en andelse mindre og drop det der "inner glow", det eneste man kan på forsiden er at vælge sprog, hvorfor så placere dem helt oppe i højre hjørne.

Så skal du nok finde et mindre stockphoto-agtig billede hvis dine kommende kunder skal finde indholdet troværdig. Drop alt det der copy right og hosted når det bare er dig selv og når ikke du har betalt penge for rettigheder. Og jeres produkter er jo bare kastet i som uinteressante micro skærmbilleder.

Sitet er overdrevet fedt at vise til dine venner og jo også er formålet, men som webbureau/programmering/udvikler så er der altså noget arbejde forude.

Håber det noget du kunne bruge til noget eller kald mig bare en "nar" :)

 

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Nej gider ikke kalde dig nar, da du bare giver din ærlige mening.

Er så ikke enige i noget af det, du siger. Men respektere din mening, "Nar" ville være ubehøvligt.

Flagene er lidt store ja, placeringen syntes jeg dog er god nok..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)