Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan promoverer jeg mit firma på facebook??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg har oprettet en facebook profil til min virksomhed, men nu vil jeg gerne bruge en lille smule penge på at "reklamere"/promovere min fb side...

Men hvordan gør jeg det?

Jeg er ikke så god til sådan noget, så hvis der er nogle flinke mennesker herinde, som kan guide mig og skære det lidt ud i pap for mig, så vil jeg blive meget taknemmelig...

Mvh

Micka

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

content content content....

Eventuelt nogle konkurrencer (sørg for at overholde facebooks retningslinjer ellers sletter de din side og det kan ske uden advarsel).

Apps er også en rigtig god ting til at få større reach og fan growth... har du en stabil indkomst kan man måske overveje en SAAS platform til at strukturere og skemalægge sine postings og kontrol af info på siden.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at tage kontakt til mig, så kan jeg godt hjælpe dig lidt igang.

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også skrive til mig på rasmus@mediadevoted.com, har også ret godt fat i det :-)

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad for guds skyld være med at købe 'likes', det ødelægger mere end det gavner og du kan risikere at din 'reach' ud imod aktuelle interesserede kunder bliver mindre og derved koster på konverterings raten.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis du køber likes fra sider som f.eks. fiverr eller andre steder de tilbyder 1000 likes for 5 dollars. Men hvis man reklamerer målrettet på facebook, så kan man få likes der er meget aktive. Det er så også noget dyere, men kan ofte være det værd. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)