Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Places og AdWords slettet??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Google har flere gange i løbet af ugen bedt mig, ændre mit password til min gmail, grundet ´mistænkelig adfærd´. Jeg er så gået ud fra, at nogen har prøvet at hacke kontoen og jeg har ændret mit password. Få timer senere, så er det gået galt igen og passwordet skal ændres på ny? Jeg aner ikke hvorfor og kan ikke finde frem til det i deres mails...

Nu er min Google Places profil og min AdWords konto blevet lukket. Ved AdWords var teksten formuleret som om, at det var noget jeg selv havde bedt om og at de overførte indestående på kontoen retur til min bankkonto, men jeg har ikke bedt om det, tvært imod! Nu er jeg så både røget lidt ned i ranking på Google, er væk fra kortet ved søgeresultaterne og har ikke nogen annoncer længere... :-/

Jeg har prøvet, at finde en måde at kunne komme i kontakt med Google på, men det er som at rende hovedet i en mur.

Er der nogen der ved, hvad der kan være sket og hvordan jeg får Google i tale, så jeg kan få det hele op at stå igen?!

På forhånd tak

Mvh.

Martin

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kunnet åbne min Gmail igen, men da den er åben så får jeg en automatisk mail fra Google om, at de har gode nyheder om, at min gmail er fint tilgængelig. Det er min Google Places og AdWords desværre ikke og det er dem jeg har brug for hjælp til, det fanger deres robot desværre ikke. Øv :-/

Ellers tak for hjælpen!

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke verdens stærkeste i adWords, men mindes de ikke kan genskabes. Prøv at opret dig derinde igen og se om du, i det mindste, kan se dine gamle kampagner således du kan kopiere og indsætte dem på ny.

Din G+(places) bør være mulig at overtage på ny via den mail du først oprettede den med. Hvis du ikke kan, så skriv lige så kan jeg hjælpe.

Du logger ind på din mail og vælger 'administrér denne side' i bunden på https://plus.google.com/105945326402798229506/about?hl=da 

Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Places profilen er lukket pga. mistanke om spam eller svindel og jeg kan ikke åbne den, ANER ikke hvorfor! Poster stort set ALDRIG fra den, så det må være nogen der har anmeldt profilen eller lign.!?

AdWords skriver, at jeg selv har annulleret kontoen og bedt om pengene retur, det har jeg dog ikke. Indbetalte så sent som i mandags? Heller ikke her kan jeg få lov til, at genaktivere kontoen. Kan godt komme ind osv., men kan ikke gøre noget aktivt... :-(


Jeg skal have ringet tll Google i morgen og så må jeg sætte de timer af det tager...... :-/

Tak for hjælpen hidtil.

Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at jeg får at vide hvorfor, så er min AdWords pludselig åben og i gang igen?? Selvfølgelig rart, men vil gerne vide hvad der er foregået de seneste dage...

Så mangler jeg bare min Google Places profil og min gamle ranking på Google, så er det tilbage på sporet.


Irriterende, at man ikke kan få svar/hjælp fra så stor en virksomhed. Enhver anden mindre virksomhed ville ikke behandle betalende kunder på denne måde...

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg finder altså fint en Google Places profil - prøvede du det jeg sagde ift. at overtage den der ligger?:) https://plus.google.com/105945326402798229506/about?hl=da 

Er der evt. ikke nogle ting på profilen du kan genkende? Billederne der er lagt op f.eks.?:) Eller møder du igen bare samme besked om spam?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Høj:
Er der nogen der ved, hvad der kan være sket og hvordan jeg får Google i tale, så jeg kan få det hele op at stå igen?!

Ring til Google, 806 02340

Mvh.

Johannes

Fra Ikast
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Høj - Have & Anlæg Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik Google i tale og fandt fejlen.

Der havde været så mange hacking forsøg, at de af sikkerhedsmæssige årsager havde lukket alt ned. Der er gang i det igen...

Men det ville nu være rart, at de sendte en mail på den alternative mailadresse de har bedt om, som forklarede hvad og hvorfor. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)