Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback eller henvisning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har udviklet lystigt på webportal, der har til sigte at blive den næste Miinto for nye danske designere og hobby kunstnere.

Jeg ønsker lave en portal hvor kunderne altid vil kunne finde unikke produkter, som de ikke kan finde masseproduceret i nogle forretninger (endnu i hvert fald).

På den anden side ønsker jeg at skabe et udstillingsvindue for både den seriøse og mere hobbyprægede designer/kunstner om de så arbejder med glas, træ, maling eller noget helt andet. 

Jeg er så langt med udviklingen, at jeg meget snart er klar til at indsluse de første designere/kunstnere på løsningen, hvor designeren efter godkendelse selv kan oprette produkter, som så aktiveres i de korrekte kategorier af en moderator efterfølgende. Min forestilling er at tilbyde de første 20 designere på platformen, at sælge/formidle salg af deres værker gratis i et år. Herefter er tanken at tage 10% af omsætningen i salgs gebyr.

Derfor - kunne du se dit arbejde udstillet på en sådan platform , eller har du en i dit netværk, som du kunne forestille dig gøre brug af servicen så smid dem gerne en henvisning på Allan.Jensen.aal@gmail.com, så kan de høre nærmere og få adgang til udviklingsmiljøet.

Generelle kommentarer om konceptet modtages naturligvis gerne...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)