Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste år var kun fakturaer - i år går vi all in - hvordan adskiller jeg regnskaberne

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Sidst år kørte jeg kun med Dinero til fakturaer, men i dette regnskabsår (=kalenderår for mig) kører jeg all in. Min udfordring er nu, at balancen bliver trukket ind i 2014 fra 2013 og mit regnskab forurenes lidt af 2013-tallene fordi det jo kun er indtægterne, der fremgår. Jeg har dog lavet noget rod med at angive momsindbetaling med hele den opkrævede moms (selvom der naturligvis var returmoms også) og nu kan jeg så  se det i mit aktuelle regnskab.

Egentlig ville jeg aller helst adskille de to regnskaber og lade 2014 være det første rigtige og så blot beholde 2013 som et fakturaarkiv eller sådan.

Har I nogle gode idéer til, hvordan jeg kan gøre dette ?

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

s020822:

Hej venner

Sidst år kørte jeg kun med Dinero til fakturaer, men i dette regnskabsår (=kalenderår for mig) kører jeg all in. Min udfordring er nu, at balancen bliver trukket ind i 2014 fra 2013 og mit regnskab forurenes lidt af 2013-tallene fordi det jo kun er indtægterne, der fremgår. Jeg har dog lavet noget rod med at angive momsindbetaling med hele den opkrævede moms (selvom der naturligvis var returmoms også) og nu kan jeg så  se det i mit aktuelle regnskab.

Egentlig ville jeg aller helst adskille de to regnskaber og lade 2014 være det første rigtige og så blot beholde 2013 som et fakturaarkiv eller sådan.

Har I nogle gode idéer til, hvordan jeg kan gøre dette ?

Hej Ven ;)

Hvis jeg forstår spørgsmålet rigtigt skal du ændre din åbningsbalance i henhold til den afsluttet balance fra det andet system.

Se denne guide :

http://www.amino.dk/groups/dinero_project/pages/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt.aspx

Husk alt skyldig/tilgodehavende moms fra 2013 skal på momsafregning, konto 64100

Håber det giver mening :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)